שתף קטע נבחר

דיווח: HTC תכריז על המכשיר החדש ב-11 באפריל

על פי הדיווחים, היצרנית הטייוואנית מוותרת על הצגת מכשיר הדגל החדש בכנס המובייל בברצלונה ותחשוף אותו באירוע פרטי שייערך ככל הנראה בלונדון ב-11.4

HTC ממשיכה לעבוד במרץ על מכשיר הדגל הבא, וכמובן שגם חרושת השמועות מגיבה בהתאם. לאחרונה קראנו כי היצרנית הטאיוואנית החליטה לוותר על חשיפת המכשיר במסגרת תערוכת MWC 2016 שתיפתח בעוד כשבוע וחצי בברצלונה, ודיווח חדש מעריך כי תאריך ההכרזה הוא ה-11 באפריל באירוע שיתקיים בלונדון. התאריך המשוער, המגיע ישירות מאתר ספרדי בשם 4GNews, מצטרף למידע מעניין נוסף המעריך כי שמו של החדש לא יהיה ככל הנראה One M10 כפי שכולם העריכו תחילה, אבל באותה נשימה מאמין האתר הספרדי כי HTC לא תזנח את המותג One, ותמשיך לייצר תחתיו מכשירים נוספים בעתיד.

 

האם זהו המכשיר? (צילום: GSM Israel) (צילום: GSM Israel)
האם זהו המכשיר?(צילום: GSM Israel)

 

כתבות נוספות ב-GSM Israel

 

סקירה: אוזניות Soul Combat Plus

Asus משיקה בישראל את הזנפון מקס

נתוני מהירות הדור הרביעי נחשפים

 

אם נאסוף את כל הדיווחים והשמועות עד עתה, נגלה כי HTC צפויה להציג עיצוב מעט שונה מזה שהתרגלנו אליו במכשירי הדגל האחרונים, מסך 5.2 אינץ' ברזולוציית Quad HD, סורק טביעת אצבע בכפתור הבית, ערכת שבבים Snapdragon 820 מבית קוואלקום, מצלמה ראשית אולטרה פיקסל באיכות 12 מגה פיקסל, זיכרון 4GB, נפח אחסון 32GB ומעלה (עם אפשרות הרחבה), ומערכת הפעלה אנדרואיד מרשמלו 6 עליה ממשק המשתמש Sense המוכר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: GSM Israel
האם זהו המכשיר?
צילום: GSM Israel
מומלצים