שתף קטע נבחר

ראוזי: "חשבתי להתאבד אחרי ההפסד להולם"

לוחמת ה-UFC בת ה-29 שפכה את הלב בראיון שנתנה לאלן דג'נרס: "אחרי הקרב אמרתי לעצמי: 'את כלום עכשיו, לאף אחד לא אכפת ממך'. רק בזכות בן הזוג שלי הצלחתי לעבור את זה". על העתיד: "ברור שאני רוצה קרב חוזר, אני רוצה לנצח אותה"

כולם ראו מצוין את הנוקאאוט המוחץ של הולי הולם על רונדה ראוזי בקרב האליפות בשנה שעברה, שעלה לה באיבוד התואר, אבל בראיון שקיימה לוחמת ה-UFC, היום (ג') היא חשפה פרטים חדשים על התחושות וההרגשות שלה אחרי הקרב.

 

ראוזי הנרגשת שוחחה עם אלן דג'נרס ולא הסתירה דבר: "בכנות, כשהייתי באחת הפינות של המרפאה חשבתי לעצמי: 'מה אני בכלל עכשיו אם אני כבר לא אלופה?' ואני באמת ישבתי שם וחשבתי להתאבד באותו רגע. 'אני כלום עכשיו. לאף אחד כבר לא אכפת יותר ממני עכשיו'".

 

"חשבתי להתאבד אחרי ההפסד בקרב". ראוזי (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
"חשבתי להתאבד אחרי ההפסד בקרב". ראוזי(צילום: gettyimages)

 

ראוזי המשיכה: "אחר כך הבטתי למעלה ואז ראיתי את בן זוגי (לוחם ה-UFC טראוויס בראון) עומד שם ואז חשבתי לעצמי, אני רוצה להיום אם ילדיו. אני חייבת להישאר בחיים. אני לא יודעת אם הייתי עוברת את זה בלעדיו".

 

למרות הכל, ראוזי טענה כי היו גם כמה דברים חיובים שקרו בעקבות ההפסד: "אולי לנצח כל הזמן לא טוב לכולם... אולי הייתי צריכה את הקרב הזה כי לדעת שאני יכולה להרים את עצמי בחזרה". מי שחשב שראוזי מתכוונת לוותר על התואר, אז ללוחמת בת ה-29 יש חדשות אחרות": ברור שאני רוצה קרב חוזר מול הולם, אני רוצה לנצח אותה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים