שתף קטע נבחר

אנתוני דייויס: "זה היה לילה בלתי נשכח"

הסופרסטאר של ניו אורלינס סיכם את ליל 59 הנקודות שלו מול דטרויט: "אין ספק שאני הולך למסגר את הכדור. זה היה אחד החלומות שלי ואני שמח שהגשמתי אותו". וגם: כל הנתונים מהתצוגה הנדירה

עם כל הכבוד לפרידה המרגשת של קובי בראיינט מהקהל בשיקגו, הניצחון של קליבלנד באוקלהומה סיטי או ציון הדרך של דירק נוביצקי, גיבור הלילה שהיה ב-NBA הוא ללא ספק אנתוני דייויס. הסופרסטאר של ניו אורלינס הוביל אותה במו ידיו ל-106:111 על דטרויט, כשקלע 59 נקודות וקטף 20 ריבאונדים.

 

לטבלאות ה-NBA

 

דייויס הפך בכך לשחקן הצעיר בתולדות הליגה שקולע כמות נקודות כזו, ולשחקן ה-20 בתולדות ה-NBA שרושם הישג כזה. 59 הנקודות שלו הן לא רק שיא עונתי בליגה ושיא קריירה, אלא גם שיא מועדון ושיא של נקודות לשחקן אחד בפאלאס אובורן היל אי פעם. השחקן הקודם שהיה חתום על השיא הזה הוא לברון ג'יימס, שהפגיז באולם של הפיסטונס 48 משלו בגמר המזרח ב-2007.

 

ג'רו הולידיי עם אנתוני דייויס. "אמסגר את הכדור" (צילום: AP) (צילום: AP)
ג'רו הולידיי עם אנתוני דייויס. "אמסגר את הכדור"(צילום: AP)

 

"היה כיף גדול", הודה כוכב הערב הנרגש בסיום. "הטבעת נראתה לי עצומה, הרגשתי כאילו כל זריקה שאקח תיכנס. רציתי את הכדור כל הזמן ובכל פעם שהוא היה אצלי זרקתי אותו. אז גם החברים שלך לקבוצה נהנים מזה, ואתה הופך ליותר חדור מטרה".

 

"אין ספק שאני הולך למסגר את הכדור, אני חייב לעשות את זה", הוסיף דייויס בחיוך. "אולי אפריש את החולצה ששיחקתי איתה ואתלה אותה. זה לילה בלתי נשכח בשבילי. אחד החלומות שלי היה לקלוע 50 נקודות וסוף סוף הגשמתי אותו".

 

דייויס מרחף (צילום: AP) (צילום: AP)
דייויס מרחף(צילום: AP)

 

מאמנו של דייויס, אלווין ג'נטרי, לא נשאר אדיש לתצוגה של הכוכב שלו: "עשינו מאמץ לרווח עבורו את המשחק. אנתוני קולע כל-כך טוב מחצי מרחק, ככה שאם הוא תופס יום, דברים כאלה יכולים לקרות. זה המחיש איזה שחקן הוא יכול להיות אם מרווחים עבורו את המגרש. אם יש לו מרחב אפשר לראות איך הוא קולע, לוקח את הכדור לסל, מטביע ומתקדם לעבר הטבעת".

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים