שתף קטע נבחר

צפו: מטוסי מנהלים ב-50,000,000$

כורסאות מיטה מפוארות, תאורת אווירה, ארוחות גורמה, וילונות סלולריים ושירותים מוזהבים: מטוסי המנהלים החדישים והמפנקים ביותר בעולם הוצגו בסלון האווירי של סינגפור. יש למישהו 50 מיליון דולר פנויים? לכו על זה

מטוסי המנהלים החדישים והמתקדמים ביותר בעולם הוצגו השבוע בסלון האווירי של סינגפור. אם בעבר היה מדובר בנחלתם של עשירים מופלגים, כיום המצב מעט שונה שכן מספרם כמעט הוכפל בתוך עשר שנים. איך זה נראה מבפנים? צפו:

 

אבל הפינוקים והמושבים הנוחים הם כבר לא החדשות המרעישות בתעשיית מטוסי היוקרה של זמננו. בין היתר הוצג בסלון האווירי ה"Gulfstream G650" שמביא עמו ממשק ניהול במושבי המטוס וגם בווילונות האלקטרוניים המיוחדים שבחלונות המטוס. מטוס ה"Global 6000" של יצרנית המטוסים הקנדית בומברדייה, מציג תאורת אווירה ייחודית כפי שטרם נראתה, וגם חללים מרווחים הרבה יותר מבעבר, כורסאות הנפתחות כמובן למיטות והחידוש המפנק - סלון לאורחי המטוס.

כורסאות מיטה וחלונות חשמליים הם חלק מהפינוקים (צילום: Embraer, Bombardier) (צילום: Embraer, Bombardier)
כורסאות מיטה וחלונות חשמליים הם חלק מהפינוקים(צילום: Embraer, Bombardier)
 

לצד כל אלה כאמור, גם במטוסים החדשים תנאי נוחות מקסימליים הכוללים חדרי שרותים מצויידים במיוחד, ארוחות שף למנהלים שיחפצו בהן ושלל ערכות נוחות אישיות לשימושים שונים. תג המחיר של מטוסי המנהלים החדשים מאוד לא נמוך, ואם יש לכם בין 45 ל-50 מיליון דולר, כל זה יכול להיות שלכם.

גם בשירותים לא רע בכלל (צילום: Embraer, Bombardier)
גם בשירותים לא רע בכלל(צילום: Embraer, Bombardier)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Embraer, Bombardier
יש לכם 50 מיליון דולר?
צילום: Embraer, Bombardier
מומלצים