שתף קטע נבחר

ידין: "זה היה לי הכי טבעי לחזור להפועל"

קשר האדומים, שהצטרף בינואר האחרון ממכבי חיפה לקדנציה שנייה במועדון סיפר על ההשתלבות המהירה ולא מפחד לשאוף גבוה: "הדרך שגוטמן מנהיג תוביל אותנו למקומות טובים"

כמה ימים לפני המשחק החשוב מול הפועל עכו (שני, 20:00, בלומפילד), אביחי ידין, שחזר בינואר האחרון לקדנציה שנייה במועדון, מספר על ההשתלבות הטבעית בחזרה בהפועל תל אביב, על חדר ההלבשה והאווירה בקרב השחקנים ועל האוהדים שהחזירו לו את האהבה לכדורגל.

 

לטבלת ליגת העל

 

איך אתה מסכם את החזרה שלך להפועל?

"מהרגע שהבנתי שיש לי אפשרות לחזור להפועל תל אביב, עשיתי הכל כדי שזה יקרה מהר ואני שמח על ההחלטה הזו. זה היה הדבר הכי טבעי בעיני לחזור למקום שאני כל כך אוהב ולסייע לקבוצה במאבקים שיש לנו בתחתית. קיבלתי הרבה הודעות תמיכה מהאוהדים שעם הרבה מהם נשארתי בקשר גם אחרי שעזבתי. אין שמח ממני לחזור אליו ולקבל את כל האהבה הזו וגם להחזיר בהשקעה על המגרש".

 

איך ההרגשה בקבוצה, בקרב השחקנים, לקראת המשחק נגד עכו?

"יש דריכות רבה לקראת המשחק. אנחנו נמצאים במומנטום חיובי וכולנו עובדים קשה בכדי להמשיך אותו גם ביום שני במשחק נגד עכו. כולם יודעים מה החשיבות של המשחק הזה והמשמעות שלו. אלי גוטמן מכין אותנו בצורה יסודית לכל משחק, כשכל אחד יודע את תפקידו ומה מצופה ממנו ואנחנו מתקדמים בכל הפרמטרים ממשחק למשחק. נמשיך את ההכנות השבוע ונגיע הכי מוכנים שאפשר".

 

ידין המשיך: "יש לנו יתרון גדול שהוא הקהל שלנו שמגיע לכל משחק, בית וחוץ בהמוניו, ומעודד אותנו ללא הפסקה.אני בטוח שגם ביום שני, בלומפילד ייצבע אדום והדחיפה מהיציעים תהיה משמעותית ,ואני מקווה שנשמח את כולם ונתקדם עוד צעד בדרך להשגת המטרה שלנו. אני קורא לכל האוהדים להגיע ולמלא את היציעים, אנחנו צריכים אתכם איתנו בכל דקה של המשחק".

 

"זה היה לי הכי טבעי לחזור להפועל ת"א". ידין (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"זה היה לי הכי טבעי לחזור להפועל ת"א". ידין(צילום: עוז מועלם)

 

איך אתם השחקנים מתמודדים עם המאבקים בתחתית והלחץ?

"אחד היתרונות הגדולים שיש לנו העונה בהפועל הוא הביחד שיש לנו בין השחקנים ובחדר ההלבשה. זה משהו שהרגשתי אותו מהרגע הראשון שנכנסתי למתחם וזה מוסיף לנו הרבה עוצמה וכוח לצאת מחוזקים גם בתקופות הפחות טובות. אנחנו יודעים לשמור אחד על השני וכולנו מרוכזים אך ורק בהצלחה של הקבוצה ובטוחים בדרך הזו שתוביל אותנו בעתיד הלא רחוק למקומות טובים יותר ויותר ראויים למועדון כמו הפועל תל אביב".

 

היום (ד'), שיחקה הקבוצה מול הנבחרת הצעירה של ישראל והשתיים נפרדו בתיקו 0:0.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אביחי ידין
צילום: אורן אהרוני
מומלצים