שתף קטע נבחר

הצצה ראשונה לסמארטפונים החדשים של סמסונג

שבועיים לפני שיימכרו רשמית בישראל הבאנו לאולפן ynet את שני המכשירים החדשים של סמסונג - גלאקסי S7 וגלאקסי S7 Edge. מה היתרונות והחסרונות של המכשירים וגם קבלו הצצה ולשיאומי Mi5

כנס המובייל בברצלונה, MWC הסתיים לפני שבוע ושורה של מכשירי סמארטפון חדשים הוכרזו שם. חברת LG הכריזה על מכשיר ה-G5, סוני הכריזה על סדרה חדשה של מכשירים Xperia X, סמסונג הכריזה על צמד מכשירי גלאקסי S7 חדשים ושאומי הכריזה על מכשיר הפרימיום החדש שלהם, Mi5. הבאנו לאולפן ynet שלושה מהמכשירים החדשים לביקורת זריזה, כשבועיים לפני השקתו הרשמית בישראל במקרה של הגלאקסי S7 וכחודשיים לפני השקתו בישראל על-ידי חברת המילטון, במקרה של השאומי Mi5.

 

 

צמד מכשירי הגלאקסי S7 החדשים מציע עיצוב דומה למדי לסדרת הגלאקסי S6 הקודמת, אולם הם עברו שדרוג לא קטן בקרביים שלהם. מלבד שדרוג המעבד ורכיבי הזכרון, המצלמה של המכשיר שופרה באופן דרמטי והיא כוללת חיישן חדש עם מפתח צמצם F1.7 המאפשר למצלמה את היכולת לצלם בתנאי תאורה חשוכים למדי.

 

צמד מכשירי הגלאקסי S7 (צילום: גיא לוי) (צילום: גיא לוי)
צמד מכשירי הגלאקסי S7(צילום: גיא לוי)

 

הבדיקה הקצרה שלנו לגבי המצלמה מוכיחה שמדובר ככל הנראה במצלמה הטובה ביותר שקיימת היום בשוק הסמארטפונים. בנוסף המכשירים החדשים הם נגד מים בתקן IP68 ולשמחת כולם סמסונג החזירו את חריץ ההרחבה לכרטיס זכרון. המכשירים יושקו בישראל ב-14 במרס כשהגלאקסי S7 יימכר - כפי שנחשף ב-ynet - ב-3,700 שקלים ואילו גרסת ה-Edge תימכר ב 4,200 שקלים.

 

Galaxy S7 Edge (צילום: גיא לוי) (צילום: גיא לוי)
Galaxy S7 Edge(צילום: גיא לוי)

Galaxy S7 (צילום: גיא לוי) (צילום: גיא לוי)
Galaxy S7(צילום: גיא לוי)

 

מכשיר נוסף שהצצנו בו הוא השיאומי Mi5, ספינת הדגל החדשה של היצרנית הסינית הצעירה. מדובר במכשיר פרימיום לכל דבר עם רכיבים איכותיים ביותר כמו המעבד החדש של קוואלקום מסדרת סנאפדרגון 820, המצלמה החדשה ביותר של סוני, מסך FHD איכותי ובעיקר עיצוב חדשני עם גב זכוכית קמור ומצלמה שכמעט ואינה בולטת בגב המכשיר. ללא ספק המכשיר הסיני הטוב ביותר כיום. לשמחתנו, המכשיר יגיע באופן רשמי לישראל על-ידי חברת המילטון שתביא אותו לארץ במהלך חודש מאי. מחירו בחו"ל יעמוד על 350 דולר.

 

יגיע בשלושה צבעים - Xiaomi Mi5 (צילום: GSM Israel) (צילום: GSM Israel)
יגיע בשלושה צבעים - Xiaomi Mi5(צילום: GSM Israel)

 

תודה גדולה לאתר iPhonecover  על המכשירים

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המכשירים החדשים של סמסונג
מומלצים