שתף קטע נבחר

ארליך: "הפסד בדייויס זה כמו סכין בלב"

הלם בנבחרת אחרי ה-3:0 המביך להונגריה בסיבוב הראשון של הבית האירופאי/אפריקאי מס' 1. דודי סלע: "חשבתי שאביא לפחות נקודה אחת. אנחנו פייבורטים מול שבדיה בספטמבר". אייל רן: "עשינו מה שיכולנו, לא חשבתי שככה זה יסתיים"

נבחרת הדייויס של ישראל אמנם התכוננה לסוף שבוע לא פשוט בהונגריה, אבל אף אחד מחבריה בוודאי לא דמיין שההתמודדות מול הנבחרת המקומית בבודפשט תיגמר ב-3:0 כל-כך משפיל. בשעות שאחרי ניסו השחקנים בעיקר ללקק את הפצעים - ולנסות לשאוב אופטימיות מהעובדה שהמפגש על ההישרדות בבית האירופאי/אפריקאי מס' 1 ייערך בארץ.

 

מביך: סלע וארליך נוצחו, ישראל הפסידה 3:0 להונגריה

 

דודי סלע ניסה לסכם את היומיים הקשים: "לא כיף להפסיד במשחק דיוויס. באימונים הרגשתי דווקא בסדר, אבל במשחק זה אחרת. מאכזב שלא ניצחנו, לא הייתי מצפה שהיום הזה יסתיים אפילו ב-1:2 להם. אין קשר לדירוג של השחקן ששיחקתי מולו אתמול, התרגשתי והייתי מאוד לחוץ. אין ספק שזה מאכזב כי חשבתי שאני אביא לפחות נקודה אחת. אנחנו פייבוריטים גם מול שבדיה בספטמבר, אבל ראינו היום שאף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה".

 

יוני ארליך (צילום: ניר קידר, איגוד הטניס) (צילום: ניר קידר, איגוד הטניס)
יוני ארליך(צילום: ניר קידר, איגוד הטניס)

 

יוני ארליך: "לא שיחקנו מספיק טוב, לא אתמול ובטח שלא היום. הצלחנו לקלקל לעצמנו בכל פעם שהובלנו, הורדנו רגל מהגז ולא הצלחנו לנצל את היתרון שהיה לנו. כל הפסד בדייויס זה כמו סכין בלב. בכל המשחקים אני מרגיש פייבוריט וחבל שלא הראיתי את זה היום על המגרש".

 

אייל רן: "התכוננו ועשינו מה שיכולנו, אבל זה לא הספיק. דודי הצליח להרים את עצמו היום אחרי ההפסד הכואב מאתמול. אנחנו מנצחים ביחד ומפסידים ביחד, עשינו מה שיכולנו ואני לא רואה איך יכולנו לשנות משהו. זה הפסד כואב. לא חשבנו שנפסיד 3:0. אני שמח שהמפגש הבא יהיה אצלנו בבית, זה ייתן לנו המון מוטיבציה לחודשים הקרובים. חייבים להיות עם הפנים קדימה ולהגיע יותר חזקים. אני מאמין שנצליח יותר במפגש הבא".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ניר קידר, איגוד הטניס
יוני ארליך עם דודי סלע
צילום: ניר קידר, איגוד הטניס
מומלצים