שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: רוקאביציה על הכוונת

במועדון שוקלים לצרף את חלוץ בית"ר ירושלים בעונה הבאה אם יקבל אזרחות. באיגוד השופטים זעמו בעקבות תלונות הצהובים על השיפוט של זיו אדלר במשחק מול כפ"ס: "מכבי ת"א מתנהגת כמו קבוצה קטנה"

חלוץ בית"ר ירושלים , ניקיטה רוקאביציה, נמצא על הכוונת של מכבי תל אביב . אצל נאלופה מצפים לראות אם השחקן יקבל אזרחות ישראלית, ובמקרה כזה עשויים לנסות להחתימו.

 

 

סעיף השחרור בחוזהו של רוקאביציה בבית"ר מגיע ל-450 אלף דולר. לפני שנתיים הוא נבחן במהלך מחנה אימונים שקיימה מכבי ת"א בקיץ, אבל לא הוחתם בגלל שלא קיבל אזרחות. העונה הוא כבש כבר 11 שערים בבית"ר, והבהיר כי יחפש אופציות נוספות לקראת העונה הבאה. 

 

לקראת העונה הבאה, עדיין לא ברור כיצד ייראה תקציבה של מכבי תל אביב, שהשנה נאמד בכ-140 מיליון שקל. זאת אחרי שהבעלים הקנדי מיץ' גולדהאר איבד כחמישית מהונו העצמי בשנה החולפת, הפסד של כ-400 מיליון דולר.

 

הפסיד בעסקים ולא ידוע איזה תקציב יעמיד. גולדהאר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הפסיד בעסקים ולא ידוע איזה תקציב יעמיד. גולדהאר(צילום: ראובן שוורץ)

 

הבלם טל בן חיים, שלא משחק תקופה ארוכה במשחקי הליגה, מאוכזב מאוד ממעמדו. המאמן פיטר בוס מעדיף על פניו את איתן טיבי וקרלוס גרסיה. בן-חיים אמר לחבריו בחדר ההלבשה

אחרי המשחק מול כפ"ס: "אני לא מבין מה המאמן רוצה ממני. אני לא מבין למה אני לא משחק. אני מרגיש שאני לא חלק מזה".

 

מיד אחרי שהקשר טל בן חיים ספג את הכרטיס הצהוב התשיעי שלו נגד כפ"ס, מה שימנע ממנו לשחק במשחק העונה בבאר-שבע, שלח ג'ורדי קרויף הודעות טקסט לאנשי המועדון: "אמרתי לכם, זה היה ברור. היה ברור שזיו אדלר ישלוף את הצהוב הזה".

 

גם בוס ביקר את ההחלטה: "העבירה של בן חיים לא הייתה שווה צהוב". השיפוט של אדלר, שקיבל גיבוי מלא מאיגוד השופטים אמש ("ההחלטה לשלוף צהוב לבן-חיים הייתה מוצדקת, הוא מבכירי השופטים שלנו"), הוביל למתקפה לא שגרתית ממכבי ת"א, גם כלפי באר-שבע, בעוד באיגוד השופטים בחרו לתקוף את המועדון: "המתקפה המתוזמנת של מכבי ברורה לקראת הפליייאוף העליון. הם רוצים ליצור אווירה שיהיו חייבים להם משהו. אדלר היה חייב להוציא צהוב לבן-חיים. חבל מאוד שמכבי בחרה להתנהג כמו קבוצה קטנה, כנראה שהלחץ משפיע עליהם".  

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
ניקיטה רוקאביציה
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים