שתף קטע נבחר

צעירה מטייבה הוכתה בכביש: "מחבלת, ארצח אותך"

לדברי הצעירה, נהג תקף אותה ברעננה וקילל: "ערבייה מגעילה". חשוד נעצר, ובמשטרה אמרו כי מדובר בסכסוך בין נהגים, ללא מניע גזעני או לאומני

 

 

צעירה בת 20 מטייבה הגישה תלונה במשטרה, ולפיה היא הותקפה על ידי נהג יהודי שהכה אותה בכל חלקי גופה וכינה אותה מחבלת. "הוא איים שירצח אותי, ואמר שאני זונה", סיפרה בתלונתה, שנגבתה ממנה בבית החולים מאיר בכפר סבא, לשם פונתה כדי לקבל טיפול רפואי.

 

על פי המתלוננת, האירוע התרחש ביום שישי ברעננה, שם היא עובדת כמטפלת. לדבריה, היא נסעה במכוניתה כשלפתע נהג יהודי התחיל לעשות לה סימנים מוזרים. היא התעלמה ממנו, אך כשעצרה ברמזור אדום התחיל הסיוט. "הוא ירד מהרכב שלו, פתח את הדלת שלי ומשך אותי החוצה", טענה בתלונתה. "הוא התחיל להגיד לי 'אני ארצח אותך, זונה מחבלת'. אני לא עשיתי כלום אבל הוא היכה אותי בכל חלקי גופי ואמר שאני ערבייה מגעילה".

סימני האלימות על פניה של הצעירה ()
סימני האלימות על פניה של הצעירה

במהלך האירוע הגיעו למקום אנשים שהרחיקו אותו ממני עד שבאה ניידת משטרה. "כבר שנתיים שאני עובדת כמטפלת ברעננה, בחיים לא נתקלתי במקרה ולא צפיתי שזה יקרה לי", אמרה הצעירה. "כל יום אני מטפלת ביהודים ומקבלת יחס הכי טוב. כאב לי מאוד אחרי התקיפה הגזענית. עכשיו אני מפחדת לחזור למקום עבודתי כי חוששת שהאירוע יחזור על עצמו שוב. אני מקווה שהמשטרה תעניש את האדם שעמד מאחורי התקיפה. על מקרה כזה לא אעבור בשתיקה. אני הולכת להגיש תביעה משפטית בכדי שאקבל טיפול יותר מקצועי".

 

במשטרה אמרו כי מדובר בסכסוך בין נהגים על הכביש. "הנהג החשוד בנקיטת אלימות נעצר ונחקר. בשום שלב בחקירה לא עלה מניע לאומני או גזעני. החקירה נמשכת", נמסר.

 

עפולה: קטטה בין יהודים לערבי בתחנה המרכזית

המשטרה הוזעקה הערב (א') לתחנה המרכזית בעפולה אחרי דיווח על קטטה בין יהודים לערבים. מבירור האירוע

 עולה כי חבורת קטינים יהודים תקפה צעיר ערבי בן 21, ואחד מהם התיז פלפל לתוך עיניו. בן המיעוטים בתגובה הדף את אחד התוקפים ופצע אותו באורח קל. הוא פונה לבית חולים העמק.

 

השוטרים עיכבו לחקירה שלוש מהקטינים, ובהם הפצוע והצעיר הערבי שהותקף. הרקע לאירוע הוא כנראה בריונות, ואינו לאומני.

 

השתתף בהכנת הידיעה: אחיה ראב"ד
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים