שתף קטע נבחר

אושרי רואש: "אני בטוח שנישאר בליגה"

הקפטן הפצוע של הפועל חיפה ביקר את חבריו ואמר: "באתי לחזק את השחקנים, אני מחזיק להם אצבעות". הישאם כיוואן ואמיר אבו ניל הלהיבו בשירה במחנה

הפועל חיפה תקיים היום אימון במגרש הכדורגל שבנהריה במסגרת מחנה הגיבוש אליו יצאה אתמול במלון בוטיק בצפון. בתוכנית היו אמורים שחקניו של אלי כהן לקיים אימון נוסף אחר הצהריים בקרית חיים, אך בסופו של דבר הוחלט לקיים אימון אחד ארוך בסיומו נערכה ארוחת צהריים משותפת.

 

הבעלים יואב כץ, שיזם את הרעיון לצאת לגיבוש, העדיף שלא לקיים אסיפת סקייפ וקיבל דיווחים שוטפים על הנעשה. בין היתר דווח על כך שהשחקנים שוחחו בינם לבין עצמם על המצב וניסו לחשוב על פתרונות על מנת להצליח במסע ההישרדות בליגה.

 

 

שחקני הפועל חיפה ()
שחקני הפועל חיפה

שחקני הפועל חיפה בארוחה המשותפת ()
שחקני הפועל חיפה בארוחה המשותפת

 

הקפטן אושרי רואש, שעבר ניתוח בעקבות קרע ברצועת הקרסול, הגיע לבקר את חבריו והתקבל בחום על ידי השחקנים ואנשי הצוות, שאיחלו לו חזרה מהירה לפעילות. רואש אמר ל-ynet ספורט: "הגעתי כדי לתת את המעט שיכולתי על מנת לחזק את השחקנים. אני מחזיק להם אצבעות ויותר מכל אני מאמין בהם שידעו לעשות את העבודה. יש בהפועל חיפה סגל שחקנים טוב ומנוסה ואני בטוח שנישאר בליגה".

 

אמש התקיימה ארוחה משותפת ומסיבת קריוקי, במהלכה שרו הישאם כיוואן ואמיר אבו ניל בערבית וסחפו את חבריהם בשירה ובריקודים. במועדון אמרו: "הרעיון לשנות אווירה היה מוצלח בהחלט. יש פה אווירה טובה גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה חברתית, ואנחנו מקווים שזה יועיל ויבוא לידי ביטוי כבר במשחק בשבת מול מכבי פתח תקווה ובשאר משחקי הפלייאוף התחתון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מיקי שורץ
אושרי רואש
צילום: מיקי שורץ
מומלצים