שתף קטע נבחר

החלה בניית היי טאוור בסיטי של גבעתיים

המגדל, שנבנה במסגרת של קבוצת רכישה בהובלת גיא בלושינסקי ורוני מאנה, יכלול 55 קומות ו-279 יחידות דיור. בטקס הנחת אבן הפינה לפרויקט טען בלושינסקי כי "הדירות נמכרו במחירים נמוכים משמעותית מהשוק". מאנה התייחס לפרשת ענבל אור: "אפשר להצליח בקבוצת רכישה"

בעוד קבוצות הרכישה סופגות לאחרונה מכה אנושה אחרי פרשת ענבל אור , החלה אתמול (ד') בניית מגדל המגורים היי טאוור בסיטי של גבעתיים. הדירות בפרויקט נמכרו במסגרת קבוצת רכישה שאורגנה על ידי גיא בלושינסקי ורוני מאנה. המגדל יתנשא לגובה של 220 מטר ויכלול 55 קומות, בהן מרכז מסחרי ו-279 דירות. הפרויקט יבוצע על ידי חברת אשטרום וילווה על ידי בנק מזרחי טפחות.

 

כתבות נוספות בערוץ הנדל"ן

 

בטקס שנערך הבוקר לרגל תחילת עבודות הבנייה נאם ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק: "במקום זה עומד להיבנות בניין ייחודי שלא בונים כל יום בישראל ובוודאי שלא בגבעתיים, באיזור השונה באופיו ובצביונו מיתר חלקי העיר, ומצפה כבר שנים רבות לקידום ופיתוח".

היי טאוור בגבעתיים (הדמיה: ישר אדריכלים) (הדמיה: ישר אדריכלים)
היי טאוור בגבעתיים(הדמיה: ישר אדריכלים)
 

גיא בלושינסקי אמר: "בימים אלו, בהם יש ביקורת ציבורית ותקשורתית קשה כלפי קבוצות הרכישה ומחירי הדיור, אנו גאים להראות כי ניתן לעשות את הדברים אחרת. הדירות בפרויקט נמכרו במחירים הנמוכים משמעותית מהמחירים בשוק, ובזכות כך התאפשר לזוגות צעירים רבים לרכוש דירה בפרויקט יוקרתי במחירים מאוד אטרקטיביים".

 

מאנה אמר בטקס: "זו עוד דוגמה לפרויקט מוצלח בשיטת קבוצת הרכישה. זה אומר שאפשר לקנות ולהצליח בקבוצת רכישה". הפרויקט מתוכנן על ידי האדריכלים אבנר ישר ויואב מיכאל משרד ישר אדריכלים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הדמיה: ישר אדריכלים
פרויקט היי טאוור בגבעתיים
הדמיה: ישר אדריכלים
מומלצים