שתף קטע נבחר

"דראפיץ' אישר לאצילי להתאמן בשבוע שעבר"

מאחורי הקלעים של הסכסוך הגדול: קשרה של בית"ר ירושלים, שהמתיחות בינו לבין אלי טביב הובילה להדחתו מתפקיד הקפטן ולוועדת משמעת מולה יעמוד בשבוע הבא, הורשה להתאמן עם חבריו עד שהעניין נודע לטביב, כך לטענת שחקנים בקבוצה. השניים נמצאים בנתק מוחלט

המתיחות בין בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב לקפטן עומר אצילי , שנחשפה לראשונה "בידיעות אחרונות", הובילה לנתק מוחלט בין הצדדים. אתמול (ה') הגיע שיא חדש, כשטביב בחר לשלול מאצילי את סרט הקפטן עד לסיום העונה ולהעמידו בפני ועדת משמעת פנימית. כעת נחשף הסיפור מאחורי הקלעים של האימון המדובר ביום שישי שעבר.

 

כבר בשבוע שעבר טען אצילי כי הוא כשיר ויוכל להתאמן, כך סיפרו אתמול שחקנים בכירים במועדון, שאמרו כי הקשר שוחח עם סלובדאן דראפיץ' לפני האימון וזה אישר לו להצטרף לחבריו. אולם כמה דקות לאחר מכן, אחרי שהעניין נודע בין היתר לטביב, הורה דראפיץ' לאצילי להתאמן בצדי המגרש, בנפרד מהקבוצה.

 

אצילי הציג בפני המועדון בדיקת אולטרסאונד שביצע באופן פרטי, שגילתה כי הוא בריא לחלוטין, אולם רופא הקבוצה שלא ביצע לו בדיקה שכזו טען כי אינו כשיר. אצילי התעצבן, ומצא עצמו יורד מהמגרש בבית וגן. גורמים במועדון הבהירו כי דראפיץ' נתן אור ירוק לאצילי לקחת חלק בשלב החימום בלבד, ואף עדכן את הבעלים בהחלטה שלו.

 

ביום ראשון האחרון נקבעה לאצילי בדיקה חוזרת אצל רופא הקבוצה, שנקבעה ל-13:15, אך הקפטן אמור היה להגיע כבר ב-13:00. מאחר שאצילי איחר ב-13 דקות מבחינת רופא המועדון, למרות שעדי ראייה הבהירו כי השניים הגיעו יחדיו למתחם האימונים, הוחלט להעמיד את הקשר לדין בגין שני סעיפים: עלייה לאימון בניגוד לנהלים ואיחור ב-13 דקות לבדיקה.

 

בכל מקרה, למרות שטען כי הוא כשיר ואף כתב על כך בעמוד הפייסבוק שלו, מבחינתה של בית"ר אצילי עשוי לחזור לשחק רק בעוד שלושה שבועות, במשחק נגד הפועל באר-שבע. בשלב זה הוא עדיין לא חוזר לאימונים מלאים ונראה כי העניינים בין הצדדים רק הולכים ומתחממים.

 

אצילי הצהיר כי הוא מוכן להיכנס למשא ומתן מידי עם טביב, אולם דרש כי בחוזה החדש ייכלל סעיף יציאה לחו"ל. מי שצפוי לענוד את סרט הקפטן בדוחא הוא דושאן מאטוביץ', שיקבל אותו עד לסיום העונה.

 

בהיבט המקצועי יחזור אלעד גבאי להרכב הפותח, חסוס רואדה ייעדר ואת מקומו יתפוס ניסו קפילוטו. בהתקפה ישחקו איתי שכטר וניקיטה רוקאביציה, כשדראפיץ' עדיין מתלבט בין ארסניו ולפורט, שכבש את שער הבכורה שלו בקבוצה במשחק מול מכבי חיפה, ללידור כהן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עומר אצילי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים