שתף קטע נבחר

רעננה דורשת שההסכם של שבתאי וב"ש יבוטל

הבוררות בין הקשר שסיכם את תנאיו אצל המוליכה וצפוי לעבור אליה בקיץ, לבין קבוצתו הנוכחית יחלו מחר (א'). רעננה טוענת שהשחקן סיכם לעונה הבאה, הוא מכחיש

מחר (א') תיפתח הבוררות בין יובל שבתאי להפועל רעננה, שמבקשת לבטל את ההסכם שלו עם הפועל באר שבע. מדובר בדיון מקדמי, כך ששבתאי לא יהיה חייב להגיע לדיון, זאת שעות ספורות לפני שישחק עם רעננה מול מכבי חיפה.

 

לטבלת ליגת העל

 

שבתאי יטען בכתב ההגנה, כי הוא לא סיכם דבר עם הפועל רעננה לעונה הבאה, וכי החתימה שלו בהפועל באר שבע הייתה כדת וכדין במועד חלון העברות.

 

כזכור, הפועל רעננה טענה בכתב התביעה, כי היא נענתה לכל דרישותיו של שבתאי, שאף התחבק עם ראשי המועדון וסיכם בלחיצת יד על רצונו להמשיך, אבל אז, לטענתה "חזר בו בשל איום של סוכנו דודו דהאן, לפיו יתבע אותו אם יחתום בלעדיו”.

 

בכתב התביעה רעננה טענה כי המגעים של באר שבע עם שבתאי החלו עוד בסיום המשחק בין הקבוצות באצטדיון טרנר, כשמאמן באר שבע ברק בכר פנה ישירות לשבתאי והציע לו להצטרף אליהם, ובכך הפריעו למו"מ שלה עמו. שבתאי מכחיש את טענות רעננה שסיכם אצלה לעונה הבאה, וציין כי הכניס לתמונת המו"מ את סוכנו, כדי שיסייע לו. שבתאי אישר כי הפועל רעננה הציעה לו סכומים גבוהים יותר, אבל הוא רואה בבאר שבע התקדמות בלתי חוזרת.

 

ברעננה החליטו, שלמרות הבוררות שבתאי ימשיך לשחק אצלם עד סיום העונה, כדי שיתרום לקבוצה מיכולתו. שבתאי צפוי לשחק מחר נגד מכבי חיפה. גם השוער אריק ינקו והבלם ברק בדש החלימו. לעומת זאת, הקשר האחורי אלי בבייב שמתח שריר, ייעדר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יובל שבתאי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים