שתף קטע נבחר

ממחר: מכירה מוקדמת ל-LG G5

ב-LG מסרו כי הרוכשים במסגרת המכירה המוקדמת יקבלו במתנה - מודול מצלמה, מטען שולחני המשמש גם כספק כוח וסוללה נוספת בשווי כולל של כ-750 שקלים. ה-G5 ישווק רשמית בישראל החל מ-6 באפריל ומחירו צפוי להיות בסביבות 3,400 שקלים

ה-LG G5 יגיע לארץ רק בעוד שבועיים, אבל כבר מחר (יום ג') תחל LG ישראל את המכירה המוקדמת בכל מפעילות הסלולר והמשווקים המורשים. במסגרת המכירה המוקדמת, כל מי שירכוש את ה-G5 יקבל במתנה סוללה נוספת ומטען שולחני המשמש גם כספק כוח וכן את אחד מהמודולים החדשים של LG המתחברים למכשיר- מודול מצלמה CAM PLUS. ההטבה היא בשווי כ-750 שקלים.

 

 

עדיין לא נמסר רשמית מהו מחירו של מכשיר הדגל החדש של LG, אך סביר להניח כי הוא יהיה דומה לזה של ה-G4, שהושק במחיר של 3,400-3,500 שקלים לדגם הרגיל וב-3,550-3,650 לדגם עם כיסוי עור. בנוסף, סביר להניח שב-LG ייקחו בחשבון את מחירו של הסמסונג גלאקסי 7S, שהושק בישראל בשבוע שעבר. מחיר המומלץ הוא החל מ-3,440 שקלים.

 

ה- LG G5 מתהדר בעיצוב מתכתי והינו המכשיר המודולרי הראשון. ה-G5 מצויד בשלוש

 מצלמות - שתי מצלמות אחוריות כאשר אחת מהן לצילום בזוית רחבה של 135 מעלות ומצלמה קדמית. הG5 - הוא הסמרטפון הראשון בישראל עם המעבד החדש Qualcomm® Snapdragon™ 820, בנוסף המכשיר כולל USB type c לטעינה מהירה והעלאת קבצים במהירות, בנוסף למכשיר Day Light Mod לאיכות צפייה גם באור שמש.

 

המכירה המוקדמת תהיה זמינה החל ממחר בכתובת הבאה

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים