שתף קטע נבחר

"בעלי כלבים עושים יותר סקס מבעלי חתולים"

בשורה משמחת לבעלי הכלבים וקצת פחות לחובבי החתולים: סקר שבחן 1500 בעלי חיות מחמד, מצא שבעלי הכלבים מוצלחים יותר מבחינה קרייריסטית ואפילו מינית. מפתיע? לא בטוח

בכל שכונה יש לפחות אישה אחת כזאת: אלמנה או ערירית שחיה בגפה בבית אחד עם עשרות חתולים. בדרך כלל, כשהיא כבר יוצאת מהבית, היא נתקלת בלחשושים ובשלל מבטים מרחמים. התופעה הזאת כל כך מושרשת בתרבות שלנו עד שאפילו המציאו לנשים האלה שם: "קרייזי קאט ליידיז", נשות החתולים המשוגעות. עכשיו מסתבר שלא סתם נטפלים לחובבות החתולים, ושייתכן ויש אמת מאחורי הסטיגמה.

 

עוד בנושא:

מחקר: לרווקים הכי פופולריים יש כלב

חשבון האינסטגרם שלא ישאיר אתכן אדישות

טרנד חדש: צועדים לחופה ביחד עם הכלב

 

במחקר חדש שערכה חברת VETPLUS נמצא שבעלי כלבים הם אנשים מאושרים יותר, חברותיים יותר ומרוויחים משכורות גבוהות יותר ממגדלי החתולים. המחקר בחן 1500 בעלי חיות מחמד (כלב או חתול), ומטרתו העיקרית הייתה להבין את ההבדלים המהותיים שבין בעלי חתולים לבין בעלי כלבים ומה מביא כל אחד מהם להגיע לווטרינר.

 

אילו עוד נתונים מעניינים גילה המחקר? קודם כל, שמגדלי חתולים מעדיפים לבלות זמן ביתי עם עצמם מאשר לצאת החוצה, ושהם מעדיפים חיים פשוטים ושקטים יותר מבעלי הכלבים. כמו כן, נמצא שבעלי הכלבים העידו על אהבה גדולה יותר אל הכלב שלהם מזו שהפגינו בעלי החתולים כלפי החתול המרדן שלהם. אבל הנתון שהכי מעניין, לפחות אותנו בערוץ יחסים, הוא שבעלי הכלבים עושים יותר סקס מבעלי החתולים, ואף מדווחים על הנאה מינית גדולה יותר.  

יש להם יותר סיכוי להתחתן. בעלי כלבים (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
יש להם יותר סיכוי להתחתן. בעלי כלבים(צילום: Shutterstock)

ומה לגבי המשכורת? ובכן, בעלי כלבים אשר השתתפו בסקר שילמו את המשכנתא שלהם מהר יותר מבעלי החתולים, והמשכורת הממוצעת שלהם עומדת על 27 אלף פאונד בשנה, זאת בניגוד לבעלי החתולים שמרוויחים רק 24 אלף. עוד מתברר כי בעלי הכלבים לא רק מרוויחים יותר, אלא גם נמצאים במקום גבוה יותר בסולם החברתי במקום העבודה שלהם, ובאופן כללי, נחשבים למוצלחים יותר. 11% מבעלי הכלבים העידו על עצמם שהם מאושרים, לעומת רק 8% מבעלי החתולים.

 

החוקרים אפילו מצאו שאחוז גדול מהנחקרים שעדיין גרים עם ההורים שלהם הם בעלי חתולים, והשיא? בחיי האהבה שלהם. יש כנראה יותר סיכוי שתתחתנו אם יש לכם כלב (60%) מאשר אם יש לכם חתול (55%), ויהיו לכם כנראה יותר חברים בפייסבוק מבעלי החתולים.

מרוויח פחות. חובב חתולים (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
מרוויח פחות. חובב חתולים(צילום: Shutterstock)
 

 

אז מה גילינו בעצם? ובכן, בעלי הכלבים הינם חברותיים יותר, הם נהנים מחיי חברה פוריים ויש להם יופי של חיי מין. הייתי אומרת שהמסקנה היא שאם עוד נותרה בכם התלבטות באשר לאיזה בעל חיים כדאי לכם לגדל, כעת היא נפתרה, אבל מצד שני, אם אתם כמוני ולא מתאים לכם לשנות את ההעדפות שלכם רק בגלל מחקר כזה או אחר, תנו לחתול שלכם ליטוף ונשיקה קטנה והמשיכו הלאה בראש מורם. כי בתכלס, זה לא באמת משנה איזה חית מחמד יש לכם, העיקר שעזרתם להציל חיים!

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
"בעלי כלבים נחשבים למוצלחים יותר"
צילום: Shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים