שתף קטע נבחר

בני יהודה: ביקורת על משחק ההגנה

בקבוצה מאוכזבים מההפסד 2:1 למכבי פתח תקווה ובאים בטענות לשוער דלה איינוגבה. השבוע צפויה להיחתם העברת הבעלות לברק אברמוב

האם בני יהודה נמצאת בפני עידן חדש והקבוצה תימכר לברק אברמוב? מקורבים לאיש העסקים טוענים שבמהלך השבוע הקרוב תיחתם העיסקה. עד לרגע זה לא שמענו את המנכ"ל משה דמאיו או מי מקרוביו מתייחס לעניין. בכלל, שני השושבינים לא אומרים מילה ולא מתראיינים, כך שהתקשורת ניזונה רק משמועות או מהדלפות במחנות 2 הצדדים. אז תהיה עיסקה או לא? נדע השבוע.

 

במידה שכן תחתם עסקה, תקציב הקבוצה שנע בסביבות ה-12 מיליון שקל צפוי לגדול לפחות ל-16 מיליון מה שיאפשר למאמן הבא להתחזק לקראת העונה הבאה בצורה משמעותית.

 

 

בגזרת המאמן, יוסי מזרחי לא ימשיך וביחד איתו כמה שחקנים צפויים גם הם לעזוב. יובל נעים מאמן הפועל אשקלון הוא המועמד המוביל להחליפו, אבל גם כאן זו יש עמימות וממנו לא תשמע מילה על העונה הבאה, בטח כשקבוצתו נאבקת על כרטיס העליה לליגת על.

 

בבני יהודה היו אתמול מאד מאוכזבים מההפסד למכבי פ"ת (2:1), בידיעה שניצחון היה מבטיח להם סופית את ההישארות וגם המקום השביעי היה מובטח.

 

גורמים בקבוצה מתחו אתמול ביקורת קשה על משחק ההגנה כשעיקר הביקורת הופנתה אל עבר השוער הניגרי דלה איינוגבה שהגול השני שספג היה פשוט מביש. אבל גם שאר השחקנים לא נקיים מאשמה. "ספגנו שערים קלים מידי", אמר אתמול המאמן יוסי מזרחי והתכוון בעיקר לשער השני שדלה ספג. אגב, בעניין המאמן. גיא לוזון שאימן בהצלחה גדולה לפני כמה שנים את בני יהודה התקבל לפני המשחק אתמול בתשואות על ידי האוהדים שקראו לו לחזור לאמן את בני יהודה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ברק אברמוב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים