שתף קטע נבחר

חשד: אנשי שירזי ודומרני תכננו חיסול משותף

ריקו שירזי מרצה מאסר, שלום דומרני שוהה במעצר, אבל בימ"ר לכיש חושדים כי שבעה מאנשיהם תכננו לחסל אדם שחייב כספים לשני ארגוני הפשיעה. המשטרה תפסה מטען חבלה שלפי החשד היה אמור לשמש את המתנקשים

בכיר בארגוני הפשיעה בארץ מרצה מאסר, עבריין בכיר אחר שוהה במעצר – אבל ה"חיילים" ממשיכים לפי החשד לעסוק בשטח בפלילים: היחידה המרכזית של משטרת מרחב לכיש עצרה אתמול (יום א') שבעה גברים שמזוהים עם ארגוני הפשיעה של ריקו שירזי ושלום דומרני בחשד לתכנון חיסולו של אדם שמסוכסך עמם.

 

בעקבות מידע שהגיע למשטרה נעצרו שבעת החשודים בדירה באזור השרון. במקביל למעצר נתפס מטען חבלה, שהוסתר בבניין בראשון לציון. החוקרים גילו כי האדם שאליו כיוונו החשודים מוכר למשטרה ומצוי בחובות כספיים לשני ארגוני הפשיעה.

 

בזמן המעצר תקפו כמה מהחשודים את השוטרים ופצעו קצין באורח קל. היום יובאו השבעה להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

דומרני ושירזי (צילום: הרל יוסף, עופר עמרם) (צילום: הרל יוסף, עופר עמרם)
דומרני ושירזי(צילום: הרל יוסף, עופר עמרם)

במשטרה אמרו כי "המשטרה מסכלת עשרות רבות של ניסיונות חיסול ולנגד

עיניה עומד כל העת ביטחונו האישי של הציבור. המשטרה תמשיך במאבק נחוש, מקצועי, מתמשך ובלתי מתפשר נגד הפשיעה החמורה והמאורגנת בישראל".

 

בדצמבר האחרון גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב שמונה שנות מאסר על העבריין שירזי, שהורשע בשתי עבירות איומים, עבירות מס והלבנת הון בהיקף של 25 מיליון שקלים. ראש ארגון הפשיעה מהדרום דומרני שוהה במעצר עד תום ההליכים במשפט שבו הוא מואשם בניסיון חיסול ועבירות נשק.

 

עו"ד ליה פלוס, פרקליטתו של שלום דומרני, מסרה בתגובה כי "דומרני לא קשור למעצרם של החשודים. הגיע הזמן שמשטרת ישראל תפסיק לבקש יוקרה עם מתן כותרות למעצרים ושימוש בשמות של אנשים שאין להם דבר וחצי דבר בעניין, שתיקח אחריות על דיווחיי הסרק שהיא מוציאה לתקשורת ותימנע מלקשור את דומרני לכל אירוע פלילי שמתרחש בישראל. התנהלות זו שחוזרת על עצמה מזלזלת באינטליגנציה של הציבור ופוגעת באמונו ברשויות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חיים הורנשטיין
דומרני
צילום: חיים הורנשטיין
מומלצים