שתף קטע נבחר

אוהדי בית"ר יערכו מפגן תמיכה בחייל היורה

ארגון "לה פמיליה" ממשיך להתגייס למען העצור בהריגת המחבל המנוטרל בחברון וקרא לציבור לתרום כסף לטובת חשבון בנק שנפתח ע"י משפחתו: "יש לנו אחריות גדולה". עומר אצילי חוזר לסגל למשחק הביתי מול הפועל ב"ש (20:55), דראפיץ': "הוא נפגע ממה שקרה"

אוהדי בית"ר ירושלים מתכננים לערוך הערב (ב', 20:55) מפגן תמיכה בחייל החשוד בהריגת המחבל המנוטרל בחברון, אוהד הקבוצה. במהלך המשחק הביתי מול הפועל ב"ש  

 

  • לטבלת ליגת העל

 

ארגון "לה פמיליה" פירסם הודעות תמיכה בחייל ואנשיו השתתפו בהפגנות למען שחרורו, שהתקיימו מחוץ לדיון שנערך בעניין הארכת מעצרו. הארגון גם הוציא השבוע הודעה הקוראת לאוהדים לתרום כסף לחשבון הבנק שנפתח על ידי משפחת החייל, לשם עזרה כלכלית וקבלת הגנה משפטית. "לאחר שהפגנו ודאגנו שישתחרר למעצר בית, יש לנו משימה לא פחות חשובה ואחריות גדולה. כל סכום יתקבל בברכה", נכתב בפוסט שהועלה בחשבון הפייסבוק של הארגון.

 

הקשר עומר אצילי יחזור לסגל למשחק מול ב"ש אחרי המחלוקת הכספית שנוצרה בינו לבין אלי טביב, שהובילה לכך שסרט הקפטן נשלל ממנו והוא נקנס בעשרת אלפים שקלים. הוא צפוי לחכות להזדמנות על הספסל. החלוץ ארסניו ולפורט ייעדר בשל פציעה בכתף.

 

סלובודן דראפיץ' אמר לקראת הערב: "עומר אצילי עדיין לא בכושר הכי טוב שיש. אין ספק שהוא נפגע מכל מה שקרה, אבל אנחנו מחבקים אותו ונותנים לו אהבה. יש לנו סגל רחב שהוכיח שהוא יכול לתפקד גם בלעדיו ולנצח משחקים".

 

המאמן הוסיף: "באר שבע קבוצה מסוכנת. לא נדבר על המקום השני, כי כל עוד לא ניצחנו את הפועל באר שבע אין לנו זכות לעשות את זה. אם נשים בצד את המשחק האחרון נגד סכנין בדוחא שבו שיחקנו בלי קהל, אנחנו במומנטום טוב. נבוא להציג את האיכויות שלנו ולהראות משחק אטרקטיבי". 

 

חוזר לסגל. עומר אצילי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
חוזר לסגל. עומר אצילי(צילום: אורן אהרוני)

 

העירייה אירגנה הסעות לטדי מכל החניונים ברחבי העיר, שייצאו לעבר האצטדיון החל מהשעה 18:00. מאות שוטרים וכ-350 סדרנים יתפרסו החל משעות הצהריים בתוך היציעים ומחוצה להם וישמרו על הסדר. המשטרה תבצע בידוק ביטחוני מוקפד וממליצה לאוהדים להקדים את הגעתם. הבעלים אלי טביב החליט לארח 50 חיילים מיחידת עציון. 

 

הרכב משוער: בוריס קליימן, אלעד גבאי, טל כחילה, חסוס רואדה, דושאן מאטוביץ', דוד קלטינס, קלאודמיר פריירה, דן איינבינדר, לידור כהן (דובב גבאי), ניקיטה רוקאביציה, איתי שכטר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אוהדי בית"ר ירושלים
צילום: אורן אהרוני
מומלצים