שתף קטע נבחר

כץ: "הקרדיולוג שלי נעשה עשיר ממני"

הבעלים של הפועל חיפה התייחס בהומור לשני השערים שספגה קבוצתו ב-2:3 מול הפועל עכו. פלקוצ'נקו, ממצטייני הניצחון: "הייתי לחוץ בהתחלה, אבל החברים נתנו לי ביטחון"

לצד תחושת הסיפוק מהניצחון החשוב 2:3 על הפועל עכו, בהפועל חיפה נשמעה הבוקר (א') ביקורת על שני השערים שספגו במצב של 0:3 לטובתם.

 

 

"ספגנו משני איבודי כדור טיפשיים. חבל, אבל לא נורא", אמר הבעלים יואב כץ שצפוי לנחות בארץ בסוף השבוע, "אנחנו חזקים בלעשות התקפי לב. הקרדיולוג שלי נעשה עשיר ממני בשנתיים האחרונות. לא צריך להתלהב יותר מדי מהניצחון, אנחנו עדיין מתחת לקו האדום. נצטרך לעשות את העבודה בארבעת המשחקים שנותרו".

 

במקביל ליכולת הטובה שהפגין מהראן לאלה שכבש צמד, בלט בקבוצה גם הקשר הצעיר (20) מקסים פלוקוצ'נקו, המשחק לרוב בקבוצת הנוער כחריג גיל. פלקוצ'נקו אותו סימן אלי כהן כבר מזמן, בישל ללאלה את השער הראשון ומאוחר יותר כבש בעצמו.

 

פלקוצ'נקו: "אני שמח מאוד על ההופעה שלי, אבל הכי חשוב זה הניצחון, זה עוד צעד בדרך להישארות. כולם נלחמו ואכלו את הדשא. היה לי מזל שהכדור נכנס. בהתחלה הייתי לחוץ, אבל החברים נתנו לי הרבה ביטחון וזה עזר לי מאוד". אוהדי הקבוצה כבר חוששים מהאפשרות שפלקוצ'נקו יעבור לקבוצה אחרת. 

 

הוכנבוים: "נדע ללקט נקודות במשחקים שנשארו"

בהפועל עכו הוחלט להפסיק את השיחות עם שחקני הסגל לקראת העונה הבאה, עד להבטחת ההישארות בליגה. המאמן ירון הוכנבוים, הקפטן משה מישאלוף וגיא דיין חתומים לעונה נוספת ובעכו רוצים להשאיר גם את הבלם הצעיר בוריס קופיטוביץ', אבל בעקבות ההפסד אתמול החליטו כאמור להפסיק את השיחות.

 

המאמן ירון הוכנבוים: "היינו צריכים הנקודות במשחק מול הפועל חיפה, אז כבר היינו מבטיחים עם רגל וחצי את ההישארות, אבל גררנו את עצמנו ואת שאר הקבוצות בתחתית למאבקים נגד הירידה. עכו תדע ללקט את הנקודות בארבעת המשחקים שנותרו לה. בעכו מתחו ביקורת על הפריסה הטקטית של שחקני הקבוצה. הקשר, סמואל גילמור, שנעדר בשל כרטיסים צהובים, ישוב להרכב הקבוצה במשחק ביום ראשון הבא מול בני-יהודה.

 

בהכנת הידיעה השתתף איתן גליקמן

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יואב כץ
צילום: אורן אהרוני
מומלצים