שתף קטע נבחר

בואו לטרוף את אפריקה

מסע אפריקן דרייב - מסע שטח בנהיגה עצמית שנבנה במשך חודשים ארוכים של הכנה ו"נתפר" במיוחד עבור אנשים שמסע עומק לאפריקה עושה להם את זה. כל הפרטים על אפריקן דרייב

 (צילום: מנחם עבדי ) (צילום: מנחם עבדי )
(צילום: מנחם עבדי )
 

רק מהשם של המסע הזה, אני מתחיל להתרגש: הטבע, הנופים, החוויות, אין ספק שזה הולך להיות מסע בליגה אחרת: משלחת ישראלית שיוצאת לחצות את מזרח אפריקה בנהיגה עצמית: אוגנדה, קניה, טנזניה וזנזיבר - מקומות שמעוררים לי את בלוטות הרוק ומזכירים לי את הרעב התמידי שלי לאפריקה: המרחבים האדירים, השמיים האינסופיים, בעלי החיים שנמצאים שם בדיוק כמו שאלוהים ברא אותם, השקיעות הכי יפות בעולם, המוזיקה, הקצב, רופאי אליל כפריים, נשים בבדים צבעוניים וילדים שנכנסים אל הלב. כבר הייתי באפריקה אבל אף פעם לא במסע כזה ואין נרגש ממני לספר קצת מה מצפה לנו. מוכנים?

 

 

חלום שמתגשם

"אפריקן דרייב" הוא קודם כל חלום שמתגשם. אומר מנחם עבדי, מנכ"ל חברת מאגמה. זה מסע שטח בנהיגה עצמית שנבנה במשך חודשים ארוכים של הכנה ו"נתפר" בתפירת בוטיק במיוחד עבור אנשים שמסע עומק לאפריקה עושה להם את זה ושמחים להצטרף להרפתקה מיוחדת במינה שבמהלכה נחצה את מזרח אפריקה כפי שאף אחד בעולם לא עשה קודם: נבקר בשמורות הטבע היפות באפריקה, נשוט על הנילוס, נצא לטרק שימפנזים, נפגוש שבטים נידחים, נופים מדהימים ומגוון עצום של בעלי חיים ובעיקר: נתאהב יחד ביבשת שבה הכל התחיל.

בואו לטרוף את אפריקה  (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
בואו לטרוף את אפריקה (צילום: shutterstock)

המסע יצא ממקורות הנילוס שבאוגנדה, יעבור דרך יערות הגשם ומטעי התה של קניה, אל מרחבי הסארנגטי והשבטים הצבעוניים של טנזניה ועד לחופי התכלת והזהב של זנזיבר.

 

מה נעשה שם? נתחיל במפלי מורצ'ינסון המרהיבים - מקור החיים של היבשת השחורה , נשוט בספינה על נהר הנילוס בעודנו מוקפים בבעלי חיים, נהנה מספארי אמיתי בשמורת מורצ'ינסון, נבקר בבתי הספר ובכפרי הדייגים של אגם אלברט , נצא לטרק שימפנזים ביערות הגשם של אוגנדה, נפגוש את השבט היהודי הנידח – אבא יודייה, ניסע בדרכי השטח ויערות הגשם של קניה, נחצה את ערבות הסארנגטי, נלווה את נדידת עדרי הגנו , נבקר את שבטי המסאי של טנזניה, נפגוש כמויות עצומות של בעלי חיים במכתש המופלא: נגורונגורו, ולקינוח גם ננפוש בחופי התכלת והזהב של זנזיבר. וזאת באמת רק ההתחלה.

ספארי אמיתי בשמורת מורצ'ינסון (צילום: מנחם עבדי ) (צילום: מנחם עבדי )
ספארי אמיתי בשמורת מורצ'ינסון(צילום: מנחם עבדי )

 

נפגוש כמויות עצומות של בעלי חיים במכתש המופלא: נגורונגורו (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
נפגוש כמויות עצומות של בעלי חיים במכתש המופלא: נגורונגורו(צילום: shutterstock)

מי שהמילה "שטח" מרגשת אותו אבל בד בבד גם קצת מדאיגה יכול להרגע" לא משנה כמה אבק תאספו במהלך היום" אומר עבדי " בערב נגיע למלונות טובים וללודג'ים מפנקים בשמורות הטבע היפות ביותר באפריקה. היה לנו חשוב ליצור שילוב של נהיגת שטח אמיתית, וחציית מדינות וגבולות עם תנאים מפנקים כראוי למסע כזה, וכמובן, עם הסיום האולטימטיבי של נופש על חופי הזהב והתכלת של זנזיבר".

 

אז הנה כמה דברים שצריך לדעת:

כמה מסעות אפריקן דרייב יוצאים?

רק שני מסעות יוצאים השנה - בנובמבר ובדצמבר 2016

 

כמה זמן נמשך המסע?

המסע נמשך 14 ימים

מסע עומק באפריקה למשך 14 יום (צילום: מנחם עבדי ) (צילום: מנחם עבדי )
מסע עומק באפריקה למשך 14 יום(צילום: מנחם עבדי )

אנחנו נוהגים?

כן! המסע מתקיים בנהיגה עצמית ובשיירה

 

איפה ישנים?

לאורך כל המסע ישנים בבתי מלון ובלודג'ים מיוחדים. (אין במסע לינות שטח)

 

צריך חיסונים?

החיסונים הנדרשים הם טטנוס וצהבת איי ובי , בחלק מהמדינות אליהן מגיע המסע חייבים להציג פנקס חיסונים.

 

למי מתאים המסע?

לגברים ולנשים שמסע באפריקה עושה להם את זה, ושמוכנים לקחת חלק בהרפתקה של פעם בחיים, על כל המשתמע מכך.

 

אז אם גם בכם מילים כמו "אפריקה", "אריות " ו"ספארי" מעבירות רטט של התרגשות, אם תמונות של שמיים אדירים ומרחבים אינסופיים עושות לכם חשק לקום מהכיסא, אם כבר ראיתם עולם, אבל אתם תמיד רעבים לעוד - מקומכם איתנו באפריקן דרייב. מסע לאנשים שכבר ראו הכל.

 

בואו איתנו לאפריקן דרייב

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים