שתף קטע נבחר

אנדראה זקרמן היא נשיאת איגוד השחקנים

השחקנית גבריאל קרטריס, שגילמה את אנדראה זקרמן בסדרה "בוורלי 90210", נבחרה לנשיאת איגוד השחקנים של הוליווד. "אני מחויבת לשיפור חייהם של חברי האיגוד", אמרה בתגובה. ברנדון וולש התקשר לברך?

זוכרים את אנדראה זקרמן ובחישותיה בזירה הפוליטית של אגודת הסטודנטים בסדרה "בוורלי 90210"? אז עכשיו קבלו אותה במציאות עם התואר החדש שלה: נשיאת איגוד שחקני המסך של הוליווד. לא פחות. גבריאל קרטריס, שגילמה את דמותה של זקרמן הממושקפת בסדרת הקאלט מהאייטיז, נבחרה אמש (שבת) לעמוד בראש ארגון SAG-AFTRA על ידי הוועד המנהל שלו.

 

גבריאל קרטריס לנשיאות (צילום: TNS) (צילום: TNS)
גבריאל קרטריס לנשיאות(צילום: TNS)

קרטריס בת ה-55 תמונה לתפקיד במקומו של קן הווארד שהלך לעולמו ב-23 במרס. היא מביאה איתה לתפקיד פעילות ארוכה ונמרצת באיגוד, ואף שימשה בשנים האחרונות כסגנית הנשיא. "אני מרגישה כבוד רב להיבחר על ידי הוועד המנהל של SAG-AFTRA ולשרת את האיגוד כחברה בו וכנשיאה", אמרה קרטריס בתגובה למינויה, "קן היה מנהיג גדול לאיגוד, חבר ומנטור. הוא השאיר נעליים גדולות למלא, אבל בעזרת התמיכה של הוועד המנהל והחברים, אני מחויבת לשיפור חייהם של חברי האיגוד".

 

מאז גילמה את אנדראה זקרמן, עורכת עיתון בית הספר ובת זוג לנשיא אגודת הסטודנטים ברנדון וולש (ג'ייסון פריסטלי), קרטריס הופיעה מדי פעם בסדרות "בלוז לכחולי המדים", "מחשבות פליליות", "ג'אג" ועוד. היא גם צצה לעיתים בקולנוע בסרטים - כמו ב"שבעה פנים לקיין" של בריאן דה פלמה (1992) ולאחרונה בדרמת המתח "מכתב התאבדות". כנשיאת האיגוד תייצג שחקני טלוויזיה כמוה וגם כוכבי קולנוע גדולים, החברים בו. 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות ערוץ הילדים
אנדראה זקרמן מצביעה לגבריאל קרטריס
צילום: באדיבות ערוץ הילדים
לאתר ההטבות
מומלצים