שתף קטע נבחר

הספרס השוו את שיא הניצחונות הביתיים

98:102 על אוקלהומה בהארכה סידר לסן אנטוניו מאזן ביתי נדיר - 1:40. דטרויט הפסידה למיאמי 99:93, תסיים שמינית במזרח ותפגוש בסיבוב הראשון את קליבלנד, גוראן דראגיץ' איבד שן. וגם: פילדלפיה הפכה לאחת הקבוצות הגרועות בהיסטוריה באופן רשמי

סן אנטוניו היא אחת הקבוצות הכי ביתיות שידעה הליגה הטובה בעולם אי פעם - והלילה (בין שלישי לרביעי) העניין הזה הוכח באופן סופי. הספרס ערכו את המשחק האחרון באולמם במסגרת העונה הסדירה, והשוו שיא מיתולוגי בתום דרמה לא קטנה.

 

  • לטבלאות ה-NBA

 

סן אנטוניו - אוקלהומה סיטי 98:102 (בהארכה)

הפלייאוף עוד לא התחיל, אבל שתי הקבוצות סיפקו מותחן שהשכיח מאיתנו את העובדה שאנחנו עוד בעונה הרגילה. הפעם גרג פופוביץ' לא נתן לכוכבים שלו לנוח - והם החזירו לו בניצחון דחוק אך בעל ערך שקטע רצף של שלושה הפסדים בדרך ל-1:40 חלומי. המאזן הזה, למקרה שתהיתם, משווה את זה של בוסטון האגדית מ-1985/1986.

 

קוואי לאונרד מול סטיבן אדאמס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
קוואי לאונרד מול סטיבן אדאמס(צילום: AFP)

 

האיש החם של פופ בהארכה היה קוואי לאונרד, שקלע 6 בחמש הדקות הנוספות ו-26 סך הכל כדי להכריע את היריבה, שידועה כאחת שלא ממש עומדת בלחץ כשהכסף מונח על השולחן והפעם גם שיחקה ללא שלושת העוגנים שלה - ראסל ווסטברוק, קווין דוראנט וסרג' איבקה.

 

דיון ווייטרס, אנס קאנטר (16 כדורים חוזרים) וקמרון פיין (17 כל אחד) הריצו את הת'אנדר ל-4:23 עם פתיחת המחצית השנייה וליתרון מבטיח של 18 נקודות, אלא שגם אותו הצליחו האורחים לאבד אחרי ריצת 4:15 נגדית בסוף הרבע השלישי.

 

דטרויט - מיאמי 99:93

דוויין ווייד סבל ממחצית ראשונה חלשה במיוחד, אבל התאושש בזמן כדי לעזור להיט לנצח משחק חשוב ולרשום שורה סטטיסטית של 14 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. הוא נעזר בג'ו ג'ונסון - שהוסיף 25 - כדי להביא את ההיט למצב שבו עוד 'וי' אחד בליל הנעילה, על בוסטון, יבטיח עבורם את המקום השלישי במזרח. גוראן דראגיץ' סיים עם 16 נקודות - וגם שן שבורה.

 

עבור פיסטונס (נטולי רג'י ג'קסון) ההפסד קבע כי בסיבוב הראשון היריבה שלהם תהיה קליבלנד, מאחר ואבדו הסיכויים מבחינתם לסיים במקום השביעי במזרח. אנדרה דראמונד קלע 9 וקטף 18 כדורים חוזרים, קנטביוס קולדוול-פופ היה הקלע המוביל עם 17.

 

טוביאס האריס מנסה ללחוץ על ג'ו ג'ונסון (צילום: AP) (צילום: AP)
טוביאס האריס מנסה ללחוץ על ג'ו ג'ונסון(צילום: AP)

 

אינדיאנה - ניו יורק 90:102

ללא כרמלו אנתוני וקריסטפס פורזינגיס לניקס לא היה מה למכור, והפייסרס ניצלו זאת כדי להבטיח את המקום השביעי בעזרת 38 נקודות משותפות של פול ג'ורג' וג'ורג' היל (19 כל-אחד). דרק וויליאמס תפס פיקוד בהיעדרו של מלו וקלע 21 במשחק חסר חשיבות עבור האורחת, שרק מחכה לסיום העונה הזאת כדי לעשות חשבון נפש.

 

טיי לוסון מרחף בדרך לניצחון על הניקס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
טיי לוסון מרחף בדרך לניצחון על הניקס(צילום: AFP)

 

טורונטו - פילדלפיה 98:122

המקום הראשון כבר לא ריאלי מבחינת הראפטורס, אז כל מה שהם היו צריכים זה לשייט מול הקבוצה החלשה בליגה בדרך לשיפור המאזן ל-26:55. הבשורה המרכזית מבחינתם היא דווקא העובדה כי בפלייאוף מחכה להם אינדיאנה. נורמן פאוול המשתפר קלע 18, "פילי" הפכה לקבוצה הרביעית בתולדות הליגה שמסיימת עונה עם 71 הפסדים או יותר.

 

ל.א קליפרס - ממפיס 84:110

יממה לפני המשחק המדובר והחגיגי מול גולדן סטייט בחוץ, הגריזליס רשמו הפסד תשיעי בעשרת המשחקים האחרונים שלהם וירדו למקום השישי במערב. להפסקה המארחת ירדה בפלוס 18, כשהמחצית השנייה הופכת לגארבג' טיים אחד ארוך.

 

שישה שחקנים בלבן קלעו בספרות כפולות ומי שהוביל את הרשימה היה אוסטין ריברס עם 14. כריס פול קלע 12 ומסר 13 אסיסטים. זאק רנדולף תרם 14 בצד השני, ג'ורדן פרמאר הסתפק ב-4.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים