שתף קטע נבחר

טעות או גאונות? ספסלי סלפי בבריטניה

בעיירה פורת'קול שבוויילס הציבו שני ספסלים, אלא שבמקום להיות עם הפנים לנוף הציורי - הם פונים לטיילת ולבתי המלון. בארגון התיירות במקום אמרו: "בואו לצלם תמונות סלפי-ספסל"

צמד ספסלים בעיירה פורת'קול שבוויילס שפונים עם הגב לאחד הנופים המפורסמים והיפים ביותר של חופי האזור הוכתרו בתור "ספסלי הסלפי הראשונים של בריטניה" - ספק כאטרקציה תיירותית, ספק כטיוח פשאלה. העירייה המקומית חטפה לפני "ההכרזה" לא מעט ביקורת על הבנייה המשונה של הספסלים, שלכאורה מתעלמת מהנוף המרהיב שמאחוריהם.

 

אחד הספסלים בוויילס (צילום מסך) (צילום מסך)
אחד הספסלים בוויילס(צילום מסך)

 

הפקידים במחוז בריג'נד שבו נמצאת העיירה בלבלו את התושבים עם הצבת שני הספסלים עם הפנים לטיילת המקומית ולבית מלון, כאשר מאחוריהם הנוף הציורי של וויילס. " זה פשוט מטומטם, לא?" אמר ראש העיר פורת'קול, דיוויד ניוטון-וויליאמס, לכלי תקשורת מקומיים. "כולם קצת נהנים מהרעיון, אבל בואו נודה בזה, זה מטופש".

 

במטרה לנסות ולהציל את כבודו, ארגון התיירות של בריג'נד הכריז על הספסלים בתור מושבי הסלפי הראשונים של הממלכה. "אנחנו מזמינים כל אחד שמבקר בטיילת בנורת'קול לצלם תמונת סלפי-ספסל ולשתף את התמונה ברשתות החברתיות לצד התיוג #SelfieBench", אמר מנהל ארגון התיירות, יו מורי.

 

שני הספסלים הוצבו במקום מוקדם יותר השנה בעקבות בקשת קבוצת קשישים מקומיים להחליף את הספסלים הרעועים שהיו מוצבים שם ושכבר נזקקו לשיפוץ. התושבים שהגישו את בקשה אמרו כי הם מעדיפים שהספסלים יפנו לכביש כדי שלהולכי הרגל תהיה אלטרנטיבה, כך הסביר דובר מטעם עיירת מחוז בריג'נד.

 

אך דובר מטעם קבוצת הקשישים התרעם כששמע את ההסבר הזה: "זה מופרך לחלוטין". הוא הוסיף כי הוא וחבריו ביקשו לשפץ את שני הספסלים, "אבל בכלל לא קשורים למיקום שלהם".

 

"אפשר גם לראות את כל הסיפור בפרספקטיבה של מעז יצא מתוק", סיכם מורי מארגון התיירות המקומי. "הספסלים למעשה משרתים זרם חדש של מטיילים ששוחים ברזי הרשתות החברתיות".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים