שתף קטע נבחר

רעיונות לאפיקומן

מחפשים רעיון לאפיקומן? "גטרקונסיומר" משיקה בישראל את מיטב הלהיטים והחידושים לילדים, עם הצעצועים והדמויות האהובים ביותר.

 

אלזה שרה וזוהרת + מיקרופון

בובת הנסיכה האהובה והפופולארית אלזה מ"לשבור את הקרח". הבובה מגיעה מאובזרת בשמלה, כתר ונעליים. היא שרה את שיר הלהיט של הסרט באנגלית ובזמן שירתה השמלה מאירה וזוהרת. הייחוד בבובה זו הוא שניתן להצטרף אליה לשירה יחד עם המיקרופון המיוחד המצורף. ניתן להעביר את הבובה למצב דואט בו מקרבים את המיקרופון לפיה של אלזה והיא תשיר, וכאשר מרחיקים היא מפסיקה לשיר אך המנגינה ממשיכה ואפשר להצטרף לשירה.

 ( )

מחיר: 350-380 שקלים, גילאי 3+

 

בת הים הקטנה שרה וזוהרת

בובת הנסיכה אריאל, הלא היא בת הים הקטנה. באריזת הבובה מצורפים גם מסרק ובובה מיוחדת של פלאונדר הדג הקטן. הבובה שרה ומשמיעה 15 משפטים שונים בזמן שזנבה מאיר וזוהר. המיוחד בובה זו שניתן לשחק עמה גם במים. עם טבילת הזנב במים אריאל תתחיל לשיר ולהשמיע משפטים שונים והזנב יאיר באורות מרהיבים מתחת למים.

 ( )

מחיר: 160-180שקלים, גילאי 3+

 

ליאונרדו על שלט

בובת ליאונרדו בגודל 13 אינצ' המופעלת על ידי שלט. הילדים יכולים לשלוט בליאונרדו בכל תנועה. הוא הולך קדימה ואחורה ולצדדים וגם מסתובב במקום. בעזרת השלט ניתן להפעיל שלושה מצבי לחימה שונים בהם ליאונרדו נעזר בחרבות הקטאנה שלו. בנוסף ליאונרדו משמיע 40 משפטי מחץ וצלילים שונים. הבובה מספקת שעות של הנאה ומשחק. הבובה והשלט פועלים על סוללות רגילות.

 

מחיר: 450-500 שקלים, גילאי 4+

 

מלחמת הכוכבים

בובות מקוריות בגודל 45 ס"מ של דמויות סדרת הסרטים הנצחית מלחמת הכוכבים. בין הבובות - האן סולו, דארת' ויידר, יודה, צ'ובאקה ועוד.

 ( )

מחיר: 200-220 שלים, גילאי 5+

 

בובת צב נינג'ה ענקית ההופכת לערכת משחק

שני צעצועים ענקיים באחד! בובת ליאונרדו ענקית בגודל 24 אינצ' (כ-60 ס"מ) הנפתחת והופכת לערכת משחק ענקית של העולם התת קרקעי של הצבים. הערכה מכילה שמונה חדרי משחק שונים, כמו חדר המדיטציה של מאסטר ספילנטר, הסדנא של דונטלו, הסלון של הצבים וכו'. הערכה מתאימה לרוב דמויות צבי הנינג'ה הנמכרות בנפרד.

 

מחיר: 600-700 שקלים, דילאי 4+

 

צעצועים לתינוקות

Playgro - המותג הבינלאומי המתמחה בפיתוח וייצור צעצועים חדשניים לתינוקות. לקולקציה נוספו אריזות מתנה. בובת תלייה גדולה, נשכן, ושני סוגי רעשנים.

 ( )

מחיר: 100-140 שקלים

 

משחקי חצר

מגוון משחקי חצר המתאים לחצר ביתית/מרפסת או לבילויים מחוץ לבית. משחקים אלו יתאימו במיוחד לתקופת הפיקניקים המתקרבת של ימי חול המועד ויום העצמאות. משחקי החצר כוללים: משחק כדורגל הכולל שני שערים וכדור או משחק הכולל שער אחד וכדור.

 

משחק טניס על עמוד- משחק בו ניתן להתאמן על הגשות כאשר כדור הטניס תלוי בחבל על עמוד, המשחק מגיע עם שני מחבטים ועמוד מתכוונן. כדורגל על עמוד - משחק בו ניתן להתאמן על בעיטות בכדורגל וגם מאמן שוערים לתפוס כדורים כאשר הכדור מחובר בחבל גמיש לעמוד.

 

מחיר: 100-120 שקלים, גילאי 4+

 

ניתן להשיג בכל הרשתות וחנויות הצעצועים המובחרות.

 

 

 

 

 

 







 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים