שתף קטע נבחר

קרי: "אופתע אם לא אשחק במשחק הבא"

הסופרסטאר של גולדן סטייט שנפצע בפתיחת הסדרה מול יוסטון צפוי לחזור למשחק הרביעי. לברון ג'יימס אחרי הנצחון בדטרויט: "רגע מיוחד לקבוצה שלנו"

הסופרסטאר של גולדן סטייט, סטפן קרי, צפוי לחזור לקראת המשחק הרביעי של קבוצתו ביום ראשון בסדרת הפלייאוף מול יוסטון (1:2). אחרי ההפסד הראשון של האלופה בסדרה, קרי לא מתכוון לקחת סיכונים מסוימים.

 

"אהיה מאוד מופתע אם לא אשחק במשחק הבא", אמר קרי שכבר לקח חלק במשחק שלוש על שלוש באימון. גם מאמנו, סטיב קר אופטימי: "קרי נראה טוב. הוא שיחק שלוש על שלו ועשה אימון קליעות טוב ללא כאבים. נראה איך הוא יגיב מחר".

 

קרי חוזר  (צילום: AFP) (צילום: AFP)
קרי חוזר (צילום: AFP)

 

קרי שיחק 20 דקות במשחק הראשון בסדרה לפני שנחת לא טוב ונפצע בקרסול. אם אכן יחזור ביום ראשון היעדרותו תסתכם בשמונה ימים.

 

קליבלנד עשתה הלילה צעד משמעותי נוסף בדרך לחצי גמר המזרח כשניצחה 91:101 בחוץ את דטרויט ועלתה ל-0:3 בסדרה. ללברון ג'יימס יש יחסים אמביוולנטיים עם הפאלאס, אולמה הביתי של דטרויט. מצד אחד שם הוא הודח בפעם הראשונה בקריירה שלו מהפלייאוף ב-2006, מצד שני באותו המקום הוא קלע שנה לאחר מכן 48 נקודות בהופעה מדהימה בגמר האזורי.

 

"יכולתי לסמוך על אירווינג". לברון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
"יכולתי לסמוך על אירווינג". לברון(צילום: AFP)

 

"זה אולם עוין, כך שמבחינת החבר'ה הצעירים שלנו לנצח פה זה צעד ענק. זה רגע מיוחד לקבוצה שלנו", אמר לברון שסיים את המשחק עם 20 נקודות, "לא היה לי ערב מוצלח בהתקפה אבל לשמחתי יכולתי לסמוך על קיירי אירווינג (26 נק') וקווין לאב (20 נק')".

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים