שתף קטע נבחר

מאמן פולני יצטרף לצוות של ברק בכר

לוקאס בורטניק שעבד במועדון לתקופות קצרות כנציג של חברת צ'יפים מונחי GPS יצטרף לצוות המקצועי בעונה הבאה. באר שבע עשויה לעלות עם סרטים שחורים למשחק מול רעננה בעקבות מותה הטראגי של בתו של סתיו אלימלך

המירוץ לאליפות של הפועל באר-שבע יסתיים בעוד קצת פחות מחודש אך במועדון כבר מתכננים את העונה הבאה. מעבר לתכנון סגל השחקנים שהחל כבר בחודש ינואר עם החתמתו לעונה הבאה של קשר הפועל רעננה, יובל שבתאי, במועדון מתכננים גם חיזוק לצוות המקצועי בראשותו של ברק בכר.

 

 

לראשונה מזה 19 עונות בעונה הבאה יהיה בצוות המקצועי של הקבוצה מאמן זר. יהיה זה לוקאס בורטניק הפולני שבעונה הבאה יהיה חלק מהצוות של בכר. בורטניק בן ה-38, בעל השכלה רחבה בתחום הספורט והאימון, עבד כבר העונה לתקופות קצרות בבאר-שבע כנציג של חברת הצ'יפים מונחי ה-GPS שרכש המועדון בקיץ שעבר.

 

בורטניק שעבד בעבר בלגיה ורשה יעבור לגור בבאר שבע ויהיה עובד קבוע של המועדון. בראיון שנערך עמו ב-ynet ספורט בדצמבר אמר בורטניק: "אני בהחלט מרגיש שאני חלק מהקבוצה. זאת הרגשה מדהימה שבדרך כלל אין לי במקומות אחרים וזה רק בגלל האנשים במועדון. כולם שם אדיבים מאוד. המועדון פתוח וחם. אני משוכנע שזה מגיע מהבעלים אלונה ואלי ברקת, שהם פשוט נהדרים. אני מרגיש בבית בכל פעם שאני בבאר שבע".

 

אלפים ליוו למנוחות את יובל אלימלך ז"ל, בתו בת ה-17 של קפטן הקבוצה בעבר, סתיו אלימלך, שנהרגה מנפילה מחלון ביתה ביום שישי. בהלוויה נכחו רבים מאנשי הפועל באר-שבע בעבר ובהווה, במועדון בודקים את האפשרות לעלות עם סרטים שחורים למשחק מחר (ב') נגד הפועל רעננה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הפייסבוק של הפועל ב"ש
לוקאס בורטניק
צילום: הפייסבוק של הפועל ב"ש
מומלצים