שתף קטע נבחר

זה רשמי: כוכבי הרוק הגדולים בפסטיבל ענק

הסוף לשמועות ולרמזים: לא פחות משש הופעות ענק ירכיבו את הפסטיבל החד פעמי שיתקיים בתחילת אוקטובר בקליפורניה. על במה אחת יעלו בוב דילן, פול מקרטני, רוג'ר ווטרס, ניל יאנג, הרולינג סטונז ולהקת המי. אז כמה יעלה כל הטוב הזה וכמה ירוויחו הסופרסטארים?

אחרי שמתחו אותנו עם רמזים ושמועות , עכשיו זה רשמי וחתום. הרולינג סטונז, בוב דילן, פול מקרטני, ניל יאנג, להקת המי ומנהיג להקת פינק פלויד לשעבר, רוג'ר ווטרס יעלו על במה אחת במסגרת פסטיבל-על שיתקיים בקליפורניה בין ה-7 ל-9 באוקטובר, בחסות מארגני פסטיבל קואצ'לה.

 

האירוע ההיסטורי, עליו ירוויחו האמנים לפי הדיווחים יותר משבעה מיליון דולר, ייקרא "Desert Trip" (ולא אולד-צ'לה, כפי שהתבדחו הפרסומים הקודמים) וייארח בכל יום שתי הופעות ענק של הסופרסטארים, שמעולם לא שיתפו פעולה במסגרת אחת.

 

הרולינג סטונס. נתראה על הבמה (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
הרולינג סטונס. נתראה על הבמה(צילום: gettyimages)

מכירת הכרטיסים, שתחל ב-9 במאי, צפויה ליצור היסטריה וביקוש כמעט חסר תקדים. מארגני הפסטיבל מציעים שני סוגי כניסה לאירוע - כרטיס יומי במחיר של 199 דולר, או כרטיס שיקנה כניסה לכל ההופעות בשלושת ימי הפסטיבל ומחיריו ינועו בין 399 דולר ל-1,599 דולר, בהתאם למיקום.  

 

בשבוע האחרון הציפו את רשת האינטרנט שמועות עקשניות על קיום המופע החד פעמי, אליהן הצטרפו מאוחר יותר רמזים מצדם של האמנים המשתתפים. כולם פרסמו במקביל טיזרים מוזיקליים קצרים עם המילה "אוקטובר" באתרים הרשמיים וברשתות החברתיות, מה שהעלה את סקרנותם ורעבונם של חובבי מוזיקה ברחבי העולם.

 

נתראה במדבר. פול מקרטני (צילום: Getty Images Imagebank) (צילום: Getty Images Imagebank)
נתראה במדבר. פול מקרטני(צילום: Getty Images Imagebank)

האירוע המרגש ישבור לא מעט שיאים הקשורים לרוק הקלאסי ויציין למעשה את הפעם הראשונה בה ינגנו בוב דילן ופול מקרטני באותו פסטיבל מוזיקה. ביולי 1985 הופיעו חברי הרולינג סטונס, מיק ג'אגר, קית' ריצארדס ורוני ווד, בפילדלפיה כחלק מאירוע "לייב אייד", כשאיתם ברשימת המשתתפים היו גם דילן ויאנג. פול מקרטני וחברי להקת המי הופיעו בשלוחה הלונדונית של הפסטיבל, באצטדיון וומבלי.

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Getty Images imagebank
דילן. יפגוש סוף סוף את מקרטני
צילום: Getty Images imagebank
לאתר ההטבות
מומלצים