שתף קטע נבחר

הפועל אשקלון הבטיחה מעשית עלייה לליגת העל. צפו בחגיגות

החבורה של יובל נעים, שבעונה שעברה עוד שיחקה בליגה א', סיימה ב-2:2 בהרצליה ושמרה על פער 6 נקודות מיריבתה, שני מחזורים לסיום העונה בלאומית. גם יחס השערים של אשקלון עדיף בהרבה. המאמן חגג: "חוץ מרכבת עבר עלינו הכל, מי היה מאמין?". הפועל ר"ג חזרה מ-3:0 ל-3:3 מול מ.ס. אשדוד, תיקו גם להפועל פ"ת

נכון, היא עוד לא עלתה רשמית עדיין לליגת העל, אבל מדובר ככל הנראה בעניין של שבוע בלבד. הפועל אשקלון חזרה ממשחק החוץ מול מכבי הרצליה עם 2:2, תיקו שכולו ניצחון עבורה.

 

 

למה? אשקלון מוליכה ב-6 נקודות על פני הרצליה השלישית, כשנותרו שני מחזורים לסיום. ואם לא די בכך, יחס השערים של יובל נעים (22+) ושחקניו עדיף בהרבה על זה של יריבתה (8+). אשקלון הוליכה פעמיים, הרצליה איזנה, אבל גם יכולה לצאת מאוכזבת: היא הגיעה ליותר הזדמנויות במשחק ותיאלץ כמעט בוודאות להישאר עונה נוספת בלאומית. אשקלון? תחגוג בשבוע הבא מול הפועל ר"ג לעיני הקהל הביתי, לפחות כך זה נראה.

 

הפועל אשקלון בליגת העל! (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
הפועל אשקלון בליגת העל!(צילום: עוז מועלם)
 (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
(צילום: עוז מועלם)

יובל נעים לא מעכל (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
יובל נעים לא מעכל(צילום: עוז מועלם)

 (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
(צילום: עוז מועלם)

 

יובל נעים אמר בסיום: "מי היה מאמין שזה יקרה? עשינו את הבלתי ייאמן. חוץ מרכבת עבר עלינו הכל. אבל הראינו לב, נשמה, התמודדנו עם המון פציעות ודברים הזויים והצלחנו. שמח שהצלחנו לעשות את זה, אנחנו לא מעכלים. תוך כמה ימים נתחיל לשמוח. תמיד כשעליתי ליגה לא ירדתי. אם אני אמשיך? זה תלוי בתקציב, ליגת העל היא לא הליגה הלאומית. אנחנו את העבודה שלנו עשינו. עכשיו הגיע התור של העיר עצמה.

 

גרמנו להרבה אנשים לשמוח. אני לא מציב תנאים, אבל אם הקבוצה רוצה להישאר בליגה היא צריכה שיהיה לה תקציב טוב. אבי נמני הוא המנטור של כולם פה ויש לו קרדיט על כל מה שהיה. הניצחונות על הפועל פ"ת ומ.ס אשדוד גרמנו לנו להאמין שאפשר לעשות את זה".

 

החגיגה האשקלונית (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
החגיגה האשקלונית(צילום: עוז מועלם)

 

 (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
(צילום: עוז מועלם)

 

מכבי הרצליה - הפועל אשקלון 2:2

איזו פתיחה מהממת לאשקלון. התקפה מתפרצת בדקה השמינית הסתיימה בבעיטה מתוך הרחבה של ניראל מחפוד, שנעצרה רק ברשת. 0:1 לאשקלון. רק שהיתרון החזיק מעמד 11 דקות. כדור שהוגבה לרחבה מצא את ג'ורדן פושה, ההגנה האורחת חלמה והחלוץ בעט כדור קשתי פנימה. 1:1.

 

המארחת הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, שכללה החמצות ענק של פושה ואיתי טואף. אגב, שלוש קות לפני ההפסקה, מחפוד נפצע ופינה את מקומו לרודי חדד. פתיחת המחצית השנייה? סיפור הפוך. בישול של ברוך דגו מצא את ניר נחום. הנגיע הראשונה נהדפה, השנייה, במספרת, מצאה את הרשת. 1:2 לאשקלון. רק שגם אז הרצליה יצאה מהר מההלם. המחליף גל דביר השווה (60), בכדור ישיר מהקרן שנכנס לרשת. 2:2 - תוצאה שנשמרה עד לסיום.

 

אוהדי הפועל אשקלון בטירוף (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אוהדי הפועל אשקלון בטירוף(צילום: עוז מועלם)

 

יובל נעים דרוך על הקווים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
יובל נעים דרוך על הקווים(צילום: עוז מועלם)

 

מחפוד, רגע לפני השער הראשון (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מחפוד, רגע לפני השער הראשון(צילום: עוז מועלם)

 

 (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
(צילום: עוז מועלם)

 

הפועל רמת גן - מ.ס אשדוד 3:3

הופעה מרשימה לאור אינברום. הכישרון הצעיר כבש כבר בדקה הרביעית, לאחר שאלדר פשכצקי שוער רמת גן בעט עליו את הכדור. כעבור 12 דקות הכפיל את התוצאה במבצע אישי מהסרטים. מאוריסיו קורדיירו חשוב שהוא סגר עניין מוקדם מהצפוי (29) עם שער שלישי לאורחת. רק שההמשך שייך כולו לר"ג. מוטי ברשצקי הצליח לצמק בדקה ה-41, רן רול מזער עוד נזקים (78). ברשצקי השלים צמד (84) וקבע שוויון מדהים.

 

הפועל פ"ת - אחי נצרת 3:3

שלושה שערים תוך שבע דקות במחצית הראשונה. מינדאוגאס פאנקה פתח (16), חביב ג'אבר איזן (20) ובן אז'ובל הצעיר החזיר לפ"ת את היתרון (23). ברנקו מיכאילוביץ' הוסיף אחד משלו (48). אמג'ד סולימאן (60) ומוחמד חטיב (62) השוו עם שני שערים תוך 120 שניות.

 

הפועל קטמון - בני לוד 0:1

שי חדד שבר את הבצורת עם שער בדקה ה-51 מהנקודה הלבנה, בפנדל מפוקפק שנשרק לזכות קטמון.


פורסם לראשונה 06/05/2016 15:43

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ניראל מחפוד
צילום: עוז מועלם
מומלצים