שתף קטע נבחר

שחקני נתניה פקדו את משרדי העירייה. צפו

שחקני נועלת הטבלה עדיין לא קיבלו את שכרם, הקפטן ירין חסן קיבל הבטחה לפיה נציגו של הרוכש החדש יעביר את המשכורות בבוקר יום שלישי. "אמרו לנו להיות אופטימיים, נקווה שלא מאכילים אותנו לוקשים", אמר שחקן במועדון. בזק ניתקה את הקווים במועדון בעקבות חוב

בצל ההפסד הנוסף של מכבי נתניה (2:1), הפעם למכבי פ"ת, שחקני המועדון חשים אכזבה נוכח ההתרחשויות הקשורות בעיקר לשכרם, אותו טרם קיבלו, זאת למרות ההבטחות של נציגי הרוכש החדש לפיהם העניין יוסדר. השחקנים ועובדי המועדון פקדו הבוקר (ב') בהפתעה את משרדי העירייה במטרה לקבל תשובות.

 

קפטן הקבוצה, ירין חסן, נפגש עם מנכ"ל העירייה אבי בן חמו, ממנו דרש הסברים למצב ולכל סוגיית הרוכש וההבטחה שניתנה לו ולשחקנים ביום חמישי לפיה יקבלו את שכרם. חסן קיבל הבטחה לפיה מחר בבוקר יגיע נציגו של הרוכש וייתן את הצ'קים לשחקנים.

 

שחקני נתניה בעירייה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שחקני נתניה בעירייה(צילום: ראובן שוורץ)
 

בנתניה מודעים לכך שנותר מחזור אחד בלבד, אחריו יהיה קשה להשיג את מבוקשם. "אמרו לנו להיות אופטימיים. ניסינו, אבל גם לזה יש גבול. הסיפור עם האוטובוס שמומן אתמול שוב על ידי ארגון השחקנים כבר עורר סימני שאלה. נקווה שלא מאכילים אותנו לוקשים והרוכש אכן רוכש", אמר שחקן במועדון. נציגי הרוכש, אגב, ממשיכים לטעון כי הכסף ייכנס ביממה הקרובה.

 

קפטן נתניה, ירין חסן: "היום חופש. מחר לפני האימון נתכנס השחקנים ונחליט מה עושים". אביעד בורלא ומושיקו לוגסי, שאיחרו אתמול למפגש לקראת הנסיעה למשחק בפ"ת והודחו על ידי המאמן עומר פרץ מההרכב, לא צפויים להיענש.

 

במקביל, חברת בזק ניתקה הבוקר את כל הקווים במשרדי נתניה בשל חובות של המועדון כלפיה.


פורסם לראשונה 09/05/2016 11:18

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שחקני נתניה בעירייה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים