שתף קטע נבחר

הבלגן נמשך: עוה"ד של "רוכש" נתניה התפטר

אליהו אברהם ארז, שחרושת שמועות על עברו המפוקפק כבר החלה, הגיע למתחם האימונים והכריז: "אוכיח מי אני, באתי עם תוכניות לחמש שנים". עורך דינו הודיע על סיום עבדותו לאור "התמהמהות ואי מענה על שאלות נוקבות", אך הרוכש המיועד טוען כי מחר יעביר שלושה מיליון יורו לחשבון נאמנות. השחקנים עשויים לפנות לבית המשפט בכל מקרה

תהליך הרכישה של מכבי נתניה ממשיך להעלות עוד ועוד סימני שאלה. הרוכש המיועד, שטוען כי שמו הוא אליהו אברהם ארז, הגיע היום (ג') למתחם האימונים של הקבוצה למרות נסיונותיו עד כה לשמור על חשאיות, כשברקע שמועות על עבר מפוקפק וחשדות לפלילים. עורך דינו התפטר מאוחר יותר מתפקידו, אך אברהם ארז ממשיך בשלו וטוען כי ירכוש את הקבוצה.

 

 

אברהם ארז הגיע באיחור גדול למתחם האימון ולאחר שמרבית השחקנים כבר עזבו את המקום. ה"רוכש" נבהל תחילה מההתעניינות סביבו ובקיש לעזוב את המקום, אך בסופו של דבר השתכנע ונכנס למתחם בליווי מנכ"ל העירייה, אבי בן חמו. אמיה טגה והקפטן ירין חסן שבו למתחם ונפגשו עם הרוכש יחד עם יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון. ארז אמר כי ישלם את המשכורות החסרות לשחקנים ובהמשך גם לעובדים ולשאר הגורמים הרלוונטיים, וטען בנוסף כי כבר העביר כ-12 מיליון שקלים לנאמנות, וכי בקרוב יעמוד בפני העברת הזכויות תוך הבטחה שיעמוד בכל ההבטחות שנתן. 

 

איש העסקים ונציגיו (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
איש העסקים ונציגיו(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

במהלך הפגישה הציג הרוכש צ'ק על סך שלושה מיליון יורו, וטען כי הוא ייפרע מחר בחשבון הנאמנות. ניר אלון ביקש להפקיד את הצ'ק בחשבון ארגון השחקנים שישלם את המשכורת, אך אברהם ארז סירב.

 

הרוכש עצמו סיכם את הפגישה עם חסן, טגה וניר אלון בהבטחה לפיה עד ה-22 בחודש ישלם את המשכורות גם אם לא ירכוש את המועדון,ובמקביל ימשיך בתהליך העברת המניות אליו. אברהם ארז ניסה להרגיע כשאמר: "אעמוד בהבטחות שלי, אנשים לא יטילו בי דופי. אתייצב בוועדה להעברת הזכויות ואוכיח מי אני. באתי עם תוכניות לחמש שנים ואני רוצה את מכבי נתניה".

    

עדיין נמצאים בערפל (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
עדיין נמצאים בערפל(צילום: ראובן שוורץ)

 

עורך דינו של אליהו אברהם ארז, יאיר אוחנה, הודיע מאוחר יותר על הפסקת העבודה עמו. "נכון למועד זה הרוכש המיועד לא העביר כל סכום לחשבון הנאמנו אשר נפתח על ידי כמתחייב מעו"ד בהליכים משפטיים מסוג זה, וזאת לצורך ביצוע הליכי הרכישה. מבחינה משפטית בוצעו הפעולות אליהן נדרשתי וכיום אינני רואה לנכון להמשיך ולייצגו בהליך הרכישה. זאת לאור התמהמהות בהתקיים התנאים הנדרשים בהליכי הרכישה ואי מתן מענה לשאלותיי הנוקבות, לאור התהיות שהועלו והוצגו בתקשורת היום".

 

בינתיים, השחקנים אמורים לשוחח עם אלון והם יחלו בפעולות משפטיות. למרות ניסיונות הרוכש להבטיח שהכסף יכנס לארגון השחקנים ולשחקנים, הגיעה אינפורמציה במהלך הערב על הרוכש המדובר והוחלט כאמור שלא להמתין לכסף שהבטיח ולחזור לתוכנית המקורית לפיה ידרשו מבית המשפט נאמנות. "הבנו שמדובר באדם שלא בטוח שכדי להאמין להבטחות שלו ולכן אנחנו נלך בדרך שקבענו הבוקר לפני הניסיונות שלו לספר לנו סיפורים", אמר אחד השחקנים.


פורסם לראשונה 10/05/2016 08:18

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מכבי נתניה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים