שתף קטע נבחר

בנבחרת לא מתכוונים להקל על שחקני מכבי ת"א

המתיחות נמשכת: למרות אובדן האליפות הצפוי שיכריח את הצהובים לשחק כבר ב-30 ביוני בליגה האירופית, בהתאחדות אין כוונה לתת הנחות לערן זהבי וחבריו

אובדן האליפות הצפוי של מכבי ת"א, יכניס אותה למעגל המשחקים במוקדמות הליגה האירופית כבר ב-30 ביוני, כחודש בלבד לאחר סיום העונה. למרות זאת, לא נראה כי תהיה כל הקלה מצד ההתאחדות לקראת יציאת הנבחרת שלושה ימים לאחר מכן למחנה האימונים באוסטריה, ולאחריו למשחק הידידות מול סרביה.

 

במכבי ת"א דרשו במכתב שנחשף לראשונה ב-ynet ספורט, כי שחקניהם ישוחררו עוד כשהמטרה היתה לצאת למסע בארה"ב.

 

זהבי. יטוס לאוסטריה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
זהבי. יטוס לאוסטריה(צילום: אורן אהרוני)

 

המאמן אלישע לוי יוצג רשמית כמאמן הנבחרת ב-26 במאי, יומיים לאחר משחקה האחרון של מכבי ת"א בגמר הגביע מול מכבי חיפה. הסיטואציה היחידה בה מישהו משחקני מכבי ת"א ישוחרר תהיה אם תוכח פציעה או שיקול מקצועי אמיתי אחר. המגמה של לוי היא למנות את ערן זהבי לתפקיד הקפטן ולכן המאמן הלאומי החדש ירצה שגם הוא ייצא למשחק בנוביסאד.

 

המתיחות בין מכבי ת"א להתאחדות אחרי ההחלטה ללכת לבית המשפט האזרחי בפרשת פרדראג ראיקוביץ', יחד עם מכתב הדרישה שהכעיס את היו"ר עופר עיני, יובילו לכך שלא תהיה כל התחשבות במועדון שיצטרך לשלוח את שחקניו.

 

לוי שתנאיו עדיין לא סוכמו מול ההתאחדות ובכל מקרה שכרו לא יעבור את 100 אלף הדולרים לקמפיין, כבר הגיע לבית הנבחרות בשפיים. לשחקנים שאמורים להיכלל בסגל הרחב כבר נשלחה תוכנית האימונים, וביום שישי (27 במאי) יתכנסו ולאחר מכן יטוס לאוסטריה. במידה ובירם כיאל ותומר חמד יודחו יחד עם ברייטון מול שפילד וונסדיי במשחקי הפלייאוף של הצ'מפיונשיפ באנגליה ביום שישי הקרוב, הן יוזמנו גם כן לסגל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אלישע לוי
צילום: עוז מועלם
מומלצים