שתף קטע נבחר

משאירים אבק לוואטסאפ: טלגרם מאפשרת לערוך הודעות לאחר שליחה

רציתם לרכל על מישהו ושלחתם את ההודעה בטעות אליו או לקבוצה שבה הוא חבר? הסוף למבוכה. אפליקציית המסרים המידיים טלגרם מאפשרת לכם לערוך את ההודעה, אפילו אחרי יומיים. ויש עוד חידושים

מי מאיתנו לא שלח הודעה בטעות בקבוצת וואטסאפ או טלגרם או הודעה עם שגיאת כתיב מביכה? מהיום (ב') טלגרם, אפליקציית המסרים המידיים הנחשבת למתחרה העיקרית של וואטסאפ, מאפשרת לערוך הודעות שכבר שלחתם - אפילו לקבוצות.

 

להורדה: באנדרואיד ב-אייפון

 

מה שעליכם לעשות זה ללחוץ על ההודעה ולסמן אותה ואז ללחוץ על 'ערוך' (edit) בחלונית שתיתפח. מכאן אתם יכולים לערוך את ההודעה - אפילו יומיים אחרי שהיא נשלחה. האפשרות ניתנת רק למי שעדכן לגרסה האחרונה של טלגרם.

 

לפני העריכה
לפני העריכה

אחרי העריכה
אחרי העריכה

 

בנוסף ניתן לתייג בתוך שיחות. בטלגרם הסבירו: "אזכור של אדם מסוים בשיחה יכול להיות דבר שימושי, שכן גם נשלחת אליו הודעה על אזכורו בהודעה, גם אם אותו אדם השקיט את אותה קבוצה. החל מהיום, תוכלו להזכיר כל אדם בקבוצה מסוימת, גם ללא שם משתמש. עליכם להקליד את התו @ ואז לבחור כל אחד שתרצו לאזכר. קל!".

 

בטלגרם אומרים כי יש להם למעלה מ-100 מיליון משתמשים מדי חודש. תוכנת המסרים מרוסיה הייתה הראשונה לאפשר להשתמש בה גם ממחשבים נייחים. בסוף השבוע הכחישו בטלגרם דיווחים כי גוגל מתכוונת לרכוש את אפליקציית המסרים במיליארד דולר. בטלגרם אמרו כי שווי החברה הוא כ-3-4 מיליארד דולר. 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים