שתף קטע נבחר

סכנין תעלה עם הרכב מלא מול הפועל ב"ש

בשל רגישות המשחק והביקורות על כך שהקבוצה מהמגזר לא תתאמץ מול המוליכה, אבוקסיס יפתח עם ההרכב החזק ביותר העומד לרשותו. ג'ימי טורק: "שזהבי ילמד להתנהג"

לאחר שכבר איבדה את הסיכוי להשיג את המקום הרביעי אליו שאפה להגיע, בני סכנין תחדש מחר (ג') את האימונים ותחלו בהכנות לקראת המשחק בשבת (21:00) מול הפועל באר שבע.

 

לטבלת ליגת העל

 

רוב העיניים יהיו נשואות לעבר יוסי אבוקסיס ושחקניו שעשויים לקבוע את זהות האלופה ובשל כך הפכו להיות חלק מרכזי בסיפור האליפות. ראשי המועדון, שאסרו אתמול על השחקנים להתראיין עד להודעה חדשה הדפו ביממה האחרונה את כל הניסיונות לשייך להם רצון לפיו הם עלולים שלא לשחק בצורה ספורטיבית לאור העובדה שאיבדו עניין בליגה ולאור הכעס על אנשי מכבי ת"א והקפטן שלה ערן זהבי.

 

שינוי ראשון בתוכניות לקראת המשחק יהיה בסגל, כאשר על פי התכנון חשב אבוקסיס לתת קרדיט לשחקני הספסל, אך ייאלץ לוותר על כך בשל "רגישות" המשחק ובמקום ימשיך עם ההרכב הרגיל, מהם גם ידרוש לתת מעצמם הכל בדומה לכל משחק עד כה.

 

בסכנין יקבלו 500 כרטיסים לטובת אוהדי הקבוצה, כשבהנהלה אמרו הבוקר כי הם לא צופים שהרבה אוהדים שלהם יגיעו, אך בשל הביקוש הגדול שמגיע בעיקר מכיוון אוהדי ב"ש, הם ידרשו מהנהלת הפועל ב"ש להציב שמירה ובדיקה על האשנב בו נוהגים אוהדי סכנין לרכוש את הכרטיסים שלהם על מנת שלא ימכרו כרטיסים שנועדו עבורם.

 

יעלה עם ההרכב החזק ביותר. אבוקסיס (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יעלה עם ההרכב החזק ביותר. אבוקסיס(צילום: ראובן שוורץ)

 

מי שיצא להגנת סכנין ומאמנה אבוקסיס הוא ג'ימי טורק שאמר ל-ynet ספורט: "אני גידלתי את אבוקסיס ואני מכיר את האופי שלו מצוין ובטוח שהוא לא יעשה שום הנחה לאף קבוצה. הוא מחפש להצליח בשביל הרזומה שלו ולא עושה חשבונות, הוא רוצה תמיד לנצח. נכון, הוא אדום ואיש הפועל ת"א, ואולי הוא לא יהיה עצוב אם מכבי ת"א לא תזכה באליפות, אבל למרות הכעס על מכבי, הוא וסכנין יעשו הכל כדי לנצח את באר שבע. הרי לא מזמן סכנין הפסידה לב"ש ועכשיו פתאום כל המדינה מדברת על סכנין מינימום היא ברצלונה ויש לה תקציב של 300 מיליון יורו. היא תשתדל ותעשה הכל כדי לנצח את ב"ש שהיא הקבוצה החזקה בארץ, אז שלא יבלבלו עכשיו את המוח".

 

טורק התייחס גם לסוגיית זהבי כשהוסיף: "אדון זהבי שיחק לא מזמן ב'רמאללה', עכשיו הוא מחמיא ומתחנף לסכנין. הלו, העולם הוא גלגל. כל שחקן צריך לדעת מה הוא מדבר. גם אם זהבי ישים כאפיה על הראש ויסתובב בסכנין לא יעזור לו. הוא מצפה שסכנין ילחמו בשבילו? שילמד להתנהג. כשאתה על הגל ואתה גונב גול לא ספורטיבי ואח"כ כמה ימים מתחיל להתחנף זה לא עובד".

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ישראל יוסף
יוסי אבוקסיס
צילום: ישראל יוסף
מומלצים