שתף קטע נבחר

בוס: "לא רוצה לראות את ב"ש חוגגת"

מאמן מכבי ת"א התייחס למחזור הנעילה ולאפשרות שהיריבה תזכה באליפות אחרי 40 שנה: "אנחנו אחראים רק על המשחק שלנו". יצחקי טען כי המתיחות עם סכנין לא תשפיע על המפגש שלה מול ב"ש: "לא מכיר שחקן שעולה למגרש ורוצה להפסיד"

האם מכבי ת"א תזכה בסופו של דבר באליפות שלישית ברציפת? את התשובה לכך נקבל בשבת (21:00), כשהצהובים יארחו את מכבי חיפה. ניצחון - בתוספת מעידה של הפועל ב"ש מול סכנין - תעניק את התואר לחבורה של פיטר בוס.

 

 

מאמן הצהובים התייחס במסיבת עיתונאים למחזור הנעילה של הליגה: "אני לא רוצה לראות את ב"ש חוגגת, ואעשה הכל כדי למנוע זאת מהבחינה שלנו".

 

"אנחנו יכולים לנצח רק את המשחק שלנו. אין לנו השפעה על המשחק של באר שבע", הוסיף ההולנדי. בנוגע לאפשרות שסכנין תבוא ותאפשר למוליכת הטבלה לנצח בטוטו-טרנר, אמר: "הייתי שחקן הרבה זמן, ושנאתי להפסיד. כשיש לך לב ספורטיבי אכפת לך מכל משחק. עבור סכנין יהיה פנטסטי לשחק בב"ש מול אצטדיון מלא".

 

בוס. ב"ש תחגוג בשבת? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בוס. ב"ש תחגוג בשבת?(צילום: עוז מועלם)

 

בוס ובן חיים באימון (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בוס ובן חיים באימון(צילום: עוז מועלם)

 

בנוגע לשאלה האם המחשבות על חגיגת אליפות בשבת עוברות לו לפני השינה אמר בוס: "יש לי דברים אחרים בראש לפני שאני הולך לישון. כמובן שזה יהיה משהו מיוחד אם זה יקרה. כשחיפה ניצחו את ב"ש בדקה ה-90 זה היה רגע נהדר עבורנו".

 

ברק יצחקי הוסיף: "אם יש מתח ברגעים האחרונים של העונה זה כיף לאוהדים ולכדורגל הישראלי. אלה רגעים שנשארים בזכרונות". המשחק בשבת יהיה האחרון של מכבי ת"א לפני המעבר מאצטדיון בלומפילד לנתניה בשל השיפוצים. יצחקי התייחס גם לכך עם קריצה לאליפות: "אני מקווה שיהיה לנו זיכרון טוב מהעונה הזו ומבלומפילד. אולי נוכל להיפרד מהאצטדיון הזה עם זיכרון שיישאר הרבה שנים".

 

יצחקי. רוצה לסיים את התקופה בבלומפילד עם ניצחון (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
יצחקי. רוצה לסיים את התקופה בבלומפילד עם ניצחון(צילום: אורן אהרוני)

 

החלוץ דיבר גם על מערכת היחסים המתוחה עם סכנין בתקופה האחרונה וטען כי זה לא ישפיע על משחקה בשבת מול ב"ש: "אין קבוצה או שחקן שרוצה להעלות למשחק ולהפסיד מראש

. קרו אירועים מול סכנין ואי אפשר להתעלם, אבל צריך לשים את זה בצד. יש אומציות וקורים דברים לא צפוים. לדעתי שחקן לא יכול להעלות למגרש ולחשוב איך הוא לא מנצח".

 

כזכור, במכבי ת"א מעריכים כי פיטר בוס כבר סיכם עקרונית את תנאיו על חוזה ארוך טווח באיאקס. הצהובים אמורים לקבל כחצי מיליון יורו בעקבות המעבר. בין בוס למועדון ההולנדי כבר נערכו שיחות שכללו גם ביקור של המנהל המקצועי מרק אוברמרס בארץ והגשת הצעה לחוזה לשלוש שנים לאחר המשחק נגד הפעל רעננה, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet ספורט.

 

נראה כי מיד בסיום משחק גמר הגביע נגד מכבי חיפה בשלישי הקרוב, תצא מטעם הצהובים הודעה רשמית בעניין. איאקס פנתה למכבי וביקשה לשחרר את בוס עם סיום הגמר, ולנצל את הסעיף בחוזהו שהוכנס בינואר האחרון.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים