שתף קטע נבחר

בית"ר קנסה את אצילי ב-4,000 דולר

הבוררות בין הצדדים תפתח רק בראשון, אבל הקבוצה כבר קנסה את השחקן. נציגיו טוענים כי לא קיבלו הודעה רשמית על כך. עתידו של סלובודן דראפיץ' יתבהר עם חזרתו של אלי טביב ארצה

הבוררות בין עומר אצילי לבית"ר ירושלים בדרישה לשחררו מהקבוצה עדיין לא נערכה, וצפויה להתקיים רק ביום ראשון, אבל במועדון הוחלט להטיל עליו קנס כספי של 4,000 דולר. השחקן ונציגיו טוענים שלא קיבלו הודעה רשמית על גובה הקנס.

 

בנושא אחר, סלובודן דראפיץ' טרם הוחתם ע"י בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, על הסכם לעונה הבאה במועדון, למרות שטביב הצהיר שהוא ימשיך. בשבוע הבא אמור הבעלים השוהה בארצות הברית ומטפל בעסקיו, לשוב לארץ ואז תתבהר סופית התמונה לגבי דראפיץ'.

  

 

טביב כבר הוציא הודעה רשמית בתחילת החודש שעבר לפיה: "סלובודן דראפיץ ימשיך לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. קרי- כל השמות שעלו בכל מיני מקומות אינם רלוונטיים".

 

הבעיה היא שדראפיץ' טרם חתם על החוזה החדש, וכך גם הצוות המקצועי שעובד עימו - עוזרו שי ברדה, מאמן הכושר שלומי ודררו, ומאמן השוערים גיא סולומון. דראפיץ' מעוניין שכל אנשי הצוות ימשיכו עימו יחד בעונה הבאה אם יחתום.

 

אחד מאנשי המועדון: "כשטביב יגיע הכל יתבהר. כשטביב מבטיח הוא מקיים". מקורב לראשי המועדון: "אף אחד בצוות המקצועי לא חתום לעונה הבאה. אני מקווה שכולם ימשיכו". בצוות המקצועי אישרו: "עדיין אף אחד מהצוות לא חתם לעונה נוספת. כולם בצוות רוצים להמשיך יחדו".


פורסם לראשונה 19/05/2016 12:09

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
עומר אצילי
צילום: עוז מועלם
מומלצים