שתף קטע נבחר

כיסוי ה-iPhone 7 דלף לרשת וחושף פרטים חדשים

השינויים שמתכננת אפל למכשיר האייפון הבא שיושק בעוד כשלושה חודשים דלפו לרשת ומעידים, בין היתר, על שאיפתה של החברה במכשיר נטול חיבורים ועל הדרך שעושה החברה על מנת לייחד את המכשיר מהמתחרות

תמונה של כיסוי של ה-iPhone 7 העתידי, שעוצב על-ידי חברה איטלקית, דלפה לרשת ומגלה חלק מהמאפיינים החדשים של המכשיר שיושק בספטמבר הקרוב. לכאורה (המידע שדלף לא אושר באופן רשמי על-ידי החברה) על פי עיצוב הכיסוי של ה-iPhone 7, בתמונה ניתן לראות בבירור כי ישנם שני פתחי רמקולים בחלקו העליון ועוד שני פתחי רמקולים בחלקו התחתון מה שמעיד על קיומם של ארבעה רמקולים במכשיר. בנוסף קיים פתח גדול יותר לעדשת המצלמה.

 

אפל רוצה שתשמעו יותר טוב?  (צילום: מתוך 9to5mac.com) (צילום: מתוך 9to5mac.com)
אפל רוצה שתשמעו יותר טוב? (צילום: מתוך 9to5mac.com)
 

התמונות, שפורסמו לראשונה באתר nowhereelse הצרפתי, בעצם סותרות על השמועות שנפוצו עד כה כי למכשיר החדש יהיו זוג רמקולים סטריאופונים. בנוסף השמועות גרסו כי העיצוב של האייפון החדש יהיה זהה לאייפון 6s - מה שלא עולה באותו קנה עם השמעוות החדשות. על-פי אותן תמונות, המצלמה של האייפון 7 גדולה יותר ומסודרת בצורה אחרת כאשר הפלאש שלה ממוקם מתחת למצלמה ולא לצדה כפי שהיה עד כה. לעומת הגילויים החדשים, התמונות מעידות גם כי ככל נראה נכונות השמועות על שקע האוזניות שעתיד להיעלם במכשיר הבא וכי אפל תשתמש בחיבור הטעינה (Lightning) או בטכנולוגיית בלוטות' על מנת לאפשר שמיעת מוזיקה.

 

ייתכן כי הגרסה היקרה ביותר של האייפון החדש תכיל לראשונה גרסת נפח אחסון של 256 גיגה בייט, במקום ה-128 גיגה בייט הקודמת, לצד גרסאות של 16 ו-64 גיגה בייט.

 

 

תמונות הכיסוי שנחשפו הן של דגם האייפון הקטן גודלו כנראה 4.7 אינץ'. התמונות מעידות כי בדגם הקטן תהיה רק מצלמה אחת, זאת לעומת השמועות לגבי המצלמה הכפולה באייפון 7 פלוס, אולם, גודל פתח המצלמה בכיסוי מעיד על כך שהעדשה גדולה יותר, ומכאן הסבירות גם למצלמה משופרת. הצורה של הכיסוי מעידה על

 כך שבניגוד לשינויים המשמעותיים (חיצונית) שאפל עושה באייפון בשנים הזוגיות, השנה לא יהיה שינוי עיצובי, אלא שינוי שיתרכז בעיקר בקרביים של המכשיר ואילו השינוי המשמעותי הבא בעיצוב, יגיע רק ב-2017 באייפון שכנראה יקבל את הספרה 8 ואמור להיות להיות עשוי כולו מזכוכית - ואף עשוי להפרד מכפתור הבית המסורתי.

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך 9to5mac.com
הכיסוי שדלף לרשת
צילום: מתוך 9to5mac.com
מומלצים