שתף קטע נבחר

"משחקי הכס": התעלומה שנפתרה והדרמה הגדולה

עם כל הכבוד לאניה בוקשטיין, מעריצי "משחקי הכס" עסוקים ביממה האחרונה בעיקר בהתפתחויות בגזרה אחרת. ראו הוזהרתם - ספוילרים לפניכם

זהירות, ספוילר: מעמדו של אף אחד לא חסין ממוות בסדרה רצחנית כמו "משחקי הכס", אבל הפרק החמישי בעונה השישית סיפק את אחת אחת הפרידות הכואבות שידעו המעריצים. הודור, האיש שכבש את לב הצופים – אמר את ה"הודור" האחרון שלו.

 

 

על הדרך התברר גם מאיפה הגיע הביטוי "הודור": שיבוש של "Hold The Door", המשפט שקוראת לעברו מירה בעת שהיא מנסה לברוח מצבא המתים של המהלכים הלבנים עם בראן, שבעצמו נמצא בעיצומו של פלאשבק לצד הודור הצעיר.

 


"יוצרי הסדרה התקשרו להודיע לי", סיפר ל"אנטרטיינמנט וויקלי" כריסטיאן ניירן, שמגלם את הודור, מיד לאחר שידור הפרק הדרמטי. "אבל חלק מחבריי לסדרה קיבלו את התסריטים לפני, אז קיבלתי רמזים על מה שהולך לקרות. שום דבר לא בטוח בסדרה כמו 'משחקי הכס', וזה די מרשים שהגעתי עד השלב הזה. נד סטארק שרד רק עד פרק 9!".

 

במסגרת הסצנה, במקביל להתרחשויות ב"הווה" - הוצג כאמור גם עברו של הודור, כשעוד היה מסוגל לדבר. "היו לי דמעות בעיניים", סיפר ניירן, "אני לא רואה את עצמי על המסך. אני רואה את הודור. פשוט ראיתי את הדמות מתה וזה היה מאוד עצוב". עם זאת, הוא אמר שאהב את הדרך בה נפרדה הדמות מהסדרה: "ראיתי את הסצנה בפעם הראשונה כששודרה ולא יכולתי להיות מרוצה יותר מאיך שזה נעשה. ובמובן מסוים, זה משאיר קצוות פתוחים – אתה לא ממש רואה אותו מת, זה רק מרומז. אז אולי הוא יחזור בתור מהלך לבן, ואולי הוא הצליח לברוח. ואהבתי את איך שזה קושר את הכל לשאלה של למה הודור הוא 'הודור'".

 

אניה בוקשטיין במשחקי הכס (צילום:  Helen Sloan, באדיבות yes) (צילום:  Helen Sloan, באדיבות yes)
אניה בוקשטיין במשחקי הכס(צילום: Helen Sloan, באדיבות yes)

ניירן האירי, שמתחזק גם קריירה כדי-ג'יי ובמהלך שידור הסדרה יצא מהארון, סיפר בראיון עם על יציאות ה"הודור" האהובות עליו: "הייתה אחת שמאוד אהבתי בעונה הנוכחית, כשהוא ומירה מדברים על נקניקים. אהבתי גם את השיחה עם אושה (עוד דמות שנרצחה בעונה הנוכחית) בעונה השלישית, היא מתלוננת על זה שהיא צריכה להקים את המחנה והוא משיב במין הודור של 'למה את מספרת לי את זה'. זה היה נחמד. אבל כל 'הודור' כזה הוא כמו ילד שלי, אני אוהב את כולם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות yes
"משחקי הכס"
צילום: באדיבות yes
לאתר ההטבות
מומלצים