שתף קטע נבחר

שבועיים לאחר הפיגוע: הקצין שנפצע קשה חוזר הביתה

שחר רודיטי הגיע להדסה עין כרם עם פציעה קשה בפניו בעקבות פיצוץ מטען ליד הכפר חיזמא. לאחר ניתוח מסובך של 12 שעות ושיקום בבית החולים - שוחרר היום לביתו. "קצב ההחלמה והתוצאה מעודדים", נמסר מבית החולים

 

הקצין שחר רודיטי עם הצוות בבית החולים הדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה) (צילום: דוברות הדסה)
הקצין שחר רודיטי עם הצוות בבית החולים הדסה עין כרם(צילום: דוברות הדסה)

 

בשורות משמחות: הקצין שחר רודיטי, שנפצע באורח קשה מפיצוץ מטען סמוך לכפר חיזמא לפני כשבועיים, שוחרר היום (ב') מבית החולים הדסה עין כרם - ומצבו טוב יציב. רודיטי נפצע בפניו ונאלץ לעבור ניתוח ארוך ומורכב עם הגעתו לבית החולים, ועכשיו סוף כל סוף יחזור לביתו להמשך תהליך השיקום.

 

מבית החולים נמסר כי רודיטי נותח על ידי צוות מנתחים בראשותה של ד"ר הדס להמן, רופאה בכירה במחלקה לכירורגיית פה ולסת. "שחר הגיע עם פציעה מאוד קשה בפניו, נותח במשך 12 שעות בניתוח מורכב, ולאחריו החל להתאושש", מסרה ד"ר לרמן. "היום לשמחתנו הוא שוחרר לביתו במצב משביע רצון בהחלט, כאשר קצב ההחלמה וגם התוצאה מעודדים. שחר ימשיך את הטיפול בהדסה בתקופה הקרובה ונמשיך לדאוג לו במסירות".

 

 

רודיטי נפצע מפיצוץ מטען סמוך לחיזמא שמצפון לירושלים. כוחות הצלה הוזעקו לכניסה לכפר הסמוך לפסגת זאב ופינו אותו לבית החולים עין כרם בירושלים עם פגישה קשה בפניו. הפיגוע אירע עת כוח מגדוד רם של פיקוד העורף הגיע בשעות הערב לבדוק חפץ חשוד בכניסה לכפר. במהלך הבדיקה התפוצץ החפץ ופצע את הקצין בפלג גופו העליון.

זירת הפיגוע שבו נפצע רודיטי (צילום: דוברות בנימין) (צילום: דוברות בנימין)
זירת הפיגוע שבו נפצע רודיטי(צילום: דוברות בנימין)
ביקורו של השר יעלון בבית החולים ()
ביקורו של השר יעלון בבית החולים
 

מסריקות שבוצעו במקום הפיגוע מסתמן כי ארבעה מטעני צינור התפוצצו והביאו לפציעתו של הקצין. כמו כן, נמצאו בזירה חמישה מטעני צינור נוספים, והם הועברו להמשך טיפול ונטרול על ידי כוחות הביטחון.

 

כמה ימים לאחר הפיגוע הגיע לבית החולים שר הביטחון היוצא משה יעלון, ולמד על מצבו של רודיטי ועל קורותיו דרך לוח הכתיבה שבו הוא השתמש כדי לתקשר, שכן הפגיעה הקשה לא אפשרה לו לדבר.

 

"התרגשתי לבקר את הקצין ולפגוש אותו ואת משפחתו, המגלים תעצומות נפש של ממש", אמר השר שקיבל מרופאי הדסה סקירה על מצבו הרפואי ועל הניתוח הממושך שעבר. "מה שנדרש עכשיו הוא זמן עד השיקום. יש כאן רופאים מצוינים וסביבה תומכת, ואני בטוח שכוח הרצון שלו ושל משפחתו יסייע לו לחזור לחיי עשייה ויצירה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות הדסה
הקצין שנפצע עם רופאיו בבית החולים
צילום: דוברות הדסה
מומלצים