שתף קטע נבחר

נופצו שמשות 60 מכוניות בקצרין: "שלחו מסר"

רעולי פנים השחיתו עשרות מכוניות במגרש למכירה והשכרה ובמתחם סמוך פגעו בעוד 20 כלי רכב, שם גם הותירו בקבוק תבערה. בעל החברה: "מישהו שלח לנו מסר, חושבים מה לעשות"

 

 

 

יותר מ-60 מכוניות שהיו מיועדות למכירה ולהשכרה הושחתו הלילה (יום ג') בקצרין שברמת הגולן. שני חשודים רעולי פנים ניפצו את שמשות כלי הרכב במקלות. משטרת רמת הגולן חוקרת את המקרה.

 

הפריצה למתחם הנמצא באזור התעשייה בעיר אירעה מעט אחרי חצות. שני החשודים יצאו ממכונית רעולי פנים, וקפצו מעל גדר המתחם של "גשר גולן", חברה העוסקת בתיקון כלי רכב, מכירה והשכרה. בעל החברה, ענבר אלתר, סיפר כי הם פגעו באלות ב-41 כלי רכב שעמדו במתחם. לאחר מכן עברו למתחם סמוך, שם פגעו בעוד 21 כלי רכב - והותירו במקום בקבוק תבערה.

שמשות מנופצות במגרש המכוניות בקצרין (צילום: דן צדיק) (צילום: דן צדיק)
שמשות מנופצות במגרש המכוניות בקצרין(צילום: דן צדיק)
 

"יש לנו חשדות אבל הם לא מבוססים. זה לא על רקע אישי, על רקע אירוע שהיה פה או נקמה. התחושות קשות מאוד, עדיין לא יודעים איך להתמודד עם זה", אמר אלתר. "מישהו שלח לנו מסר, זה לא משהו אישי אבל צריך לחשוב מה עושים הלאה. המשטרה הייתה פה, נתנו עצות איך להתמודד. עוד לא ברור מה נעשה וכיצד נאבטח את המקום בהמשך. אני מקווה שיגיעו אל המבצעים".

 

המגרש הושבת לצורכי החקירה ובדיקה של חברת הביטוח. לדברי הבעלים, היו פגיעות נוספות בתקופה האחרונה בעסקים באזור, אולם לא בהיקף כזה.

 

מהמשטרה נמסר כי נבדקים כמה כיווני חקירה וכי עדיין לא נעצרו חשודים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דן צדיק
השחתת מכוניות בקצרין
צילום: דן צדיק
מומלצים