שתף קטע נבחר

באר שבע מימשה את האופציה לגבי גורש

לאחר התלבטות לגבי המשך דרכו של השוער, האלופה החליטה להשאיר אותו בקבוצה גם בעונה הבאה. באר שבע עשויה לפנות לחן עזרא אם מאור בוזגלו יעזוב. מתן אוחיון צפוי להיות כשיר לפתיחת מוקדמות ליגת האלופות

הפועל באר שבע הודיעה היום (ה') על מימוש האופציה על דודו גורש והשוער שספג העונה 24 שערים ישחק גם בעונה הבאה בשורות האלופה. למועדון הייתה זכות לממש את האופציה עד אמצע החודש הבא אך בקבוצה העדיפו שלא להמתין. כמו כן שקלו בבאר שבע לקבל החלטה אסטרטגית להחתים שוער מוכח וצעיר יותר, דוגמת אופיר מרציאנו, שכמעט הצטרף בקיץ שעבר.

 

הקשר מאור בוזגלו פירסם אתמול בפייסבוק סטטוס מעורפל בנוגע לעתידו: "הנבואה? ניתנה לשוטים". חלק מאוהדי הקבוצה לא אהבו את העובדה שהוא לא מתחייב להישאר ולממש את חוזהו במועדון. אם בוזגלו יעזוב עשויה הקבוצה לפנות לחן עזרא שגדל בבאר-שבע והוא שחקן חופשי. 

 

מאור בוזגלו. לא התחייב להישאר (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
מאור בוזגלו. לא התחייב להישאר(צילום: ישראל יוסף)

 

המגן מתן אוחיון עבר אתמול ניתוח בשרירי הבטן בבית החולים העמק אצל פרופסור דורון קופלמן שניתח במהלך העונה בהצלחה את מאור בוזגלו. הצפי שהוא יוכל להיות כשיר למשחק הראשון של הקבוצה בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות בחודש יולי. האימונים לקראת העונה הבאה יחלו ב-14 ביוני, ללא שחקני הנבחרות שיצטרפו מאוחר יותר.

 

 


פורסם לראשונה 26/05/2016 07:46

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דודו גורש
צילום: אורן אהרוני
מומלצים