שתף קטע נבחר

עמותת האוהדים לטביב: "דרך ארץ קדמה לניהול"

אוהדי בית"ר לא מרוצים מהצורה בה הבעלים נפרד מהמאמן שהוביל את הקבוצה למקום השלישי בטבלה ולמוקדמות הליגה האירופית. טביב טוען שדווקא דראפיץ' היה זה שסינן אותו בתקופה האחרונה. גיא לוזון, רן בן שמעון וגיא לוי מועמדים

"אלי טביב רוצה מאוד את גיא לוזון, רן בן שמעון רוצה מאוד להגיע לבית"ר וגיא לוי היה בבית"ר וירצה לחזור", כך סיפר הבוקר מקורב לבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב. נציגו של לוזון ציין שבית"ר רוצה את המאמן כבר כמה עונות ופנתה אבל כרגע אין סיכום.

 

האכזבה הגדולה של סלובודן דראפיץ' מטביב היא בעיקר מההתקפלות שלו למרות ההבטחה כבר ב-6 באפריל לתקשורת שהמאמן עוד עונה, ומכך ששלח את הדובר/מנהל הקבוצה, אושרי דודאי, להודיע לו על הפרידה.

 

דראפיץ'. מי סינן את מי? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
דראפיץ'. מי סינן את מי?(צילום: ראובן שוורץ)

 

לדראפיץ' מגיעה עוד משכורת אחת מטביב והוא מקווה שהוא לא ייתקל בבעיה. המאמן טען שלאחרונה טביב סינן אותו. הבעלים מנגד טוען שדראפיץ' לא ענה לו לטלפונים. בתוך כך, עמותת האוהדים של בית"ר ביקרה את הדרך בה קיבל דראפיץ' מטביב את ההודעה שהוא לא ממשיך ומסרה: "סגנון הוא כבוד וכבוד הוא דרך ארץ ודרך ארץ קדמה לתורה בטח גם בניהול קבוצת ספורט".

 

העמותה הוסיפה: "העמותה מודה לסלובודאן דראפיץ׳ על התקופה שלו בקבוצה ומאחלת לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. סלובו הוא איש מקצוע ראוי ובן אדם משכמו ומעלה. פרידה ממאמן היא דרכו של ענף הכדורגל וזכות קנויה לכל הנהלה בכל מועדון בעולם, אך ראוי שכל פרידה מכל שחקן או איש צוות תעשה בדרך מכובדת במיוחד מאנשים כמו סלובו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אלי טביב
צילום: אורן אהרוני
מומלצים