שתף קטע נבחר

מוגרבי דחה את הפגישה, בהפועל חיפה חוששים שיסגור בקבוצה אחרת

הקשר שמחוזר ע"י קבוצות אחרות בליגת העל ביקש לדחות את הפגישה עם נציגי המועדון, שהציעו לו חוזה לשלוש שנים בשכר חודשי של 60 אלף ש"ח. גורם בקבוצה ניסה להרגיע: "הוא מדבר איתנו המון והבטיח שיסגור אצלנו"

בהפועל חיפה קיוו לזרז את המגעים עם פיראס מוגרבי, אך חוששים שהקשר יחתום בקבוצה אחרת לאור העניין הרב בו. מוגרבי אמור היה להיפגש הבוקר (ו') עם נציגי המועדון אך ביקש לדחות את הפגישה וגרם לספקות בקרב אנשי המועדון. יחד עם זאת, בקבוצה עדיין מקווים לקיים את הפגישה עוד היום ומצפים שמוגרבי יסכים לחוזה שהוצע לו, שמתפרש על שלוש עונות עם שכר חודשי של 60 אלף ש"ח.

 

מוגרבי, שעל הפנייה הרשמית אליו מחיפה פורסם לראשונה ב-ynet ספורט, הבהיר כי הוא מעוניין להיפגש עם קבוצות נוספות ובהן קריית שמונה, בני יהודה וגם בני סכנין בשורותיה שיחק בעונה האחרונה, ורק לאחר מכן יקבל החלטה. גורם במועדון הביע אופטימיות ואמר הבוקר: "הוא מדבר איתנו המון והבטיח שיסגור אצלנו, אבל אנחנו מודעים לזה שיש עוד קבוצות שרוצות אותו".

 

יגיע או יבריז? פיראס מוגרבי (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יגיע או יבריז? פיראס מוגרבי(צילום: ראובן שוורץ)

 

עוד בגזרת החיזוק לעונה הבאה: בצוות המקצועי מתלבטים לגבי עמדת הקשר האחורי, ומתלבטים בין שחקן חיזוק זר - כשהברזילאי אנדרסון רוסה (23) כבר הוצע למועדון - לבין שחקן ישראלי, כשנבחנת מועמדותו של מוחמד כליבאת.

 

בחיפה ממתינים למוצא פיו של אלי טביב בעניין ניסו קפילוטו, שכבר סיכם את רוב תנאיו במועדון אך עדיין ממתין להודעה מבית"ר האם חוזהו בקבוצה יוארך. גם הצטרפותו של השוער איתמר ניצן תלויה באישורו של בעלי עירוני ק"ש, איזי שרצקי.

 

הקבוצה תשוב לאימונים ב-3 ביולי, ובמהלך החודש תצא למחנה אימון באיטליה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
פיראס מוגרבי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים