שתף קטע נבחר

ממשיכה לאכזב: 0:0 לברזיל מול אקוודור בקופה אמריקה

בית 2: ניימאר ישב עם פרצוף חמוץ ביציע, הסלסאו לא הרשימה במשחקה הראשון והוכיחה שטרם התאוששה מהמשבר הפוקד אותה בשנים האחרונות. דונגה: "אנחנו צריכים להשתפר". פרו ניצחה 0:1 את האיטי (חוסה פאולו גררו 61). בית 1: תיקו 0:0 בין פרגוואי לקוסטה ריקה

נבחרת ברזיל איבדה בשנים האחרונות את מעמדה כמעצמה מספר 1 בכדורגל העולמי. יותר מכך, את הביזיון הגדול במונדיאל הביתי ב-2014, ממנו הודחה בתבוסה 7:1 לגרמניה בחצי הגמר, ייקח לה עוד הרבה שנים למחוק. בינתיים נראה שהיא מתקשה להתאושש מהמשבר.

 

שחקניו של דונגה אכזבו גם הבוקר (א') כאשר סיימו בתיקו 0:0 עם אקוודור במשחקה הראשון בבית 2 בקופה אמריקה סנטנריו באצטדיון "רוז בול" בקליפורניה. הברזילאים תקפו אמנם במחצית הראשונה והגיעו למספר הזדמנויות, אבל לא הציגו משחק שוטף ולא הפגינו את הכישרון המוכר ממשחקי העבר של הסלסאו.

 

רנאטו אוגוסטו נאבק עם אנר ולנסיה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
רנאטו אוגוסטו נאבק עם אנר ולנסיה(צילום: רויטרס)
 

ניימאר ביציע בקליפורניה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ניימאר ביציע בקליפורניה(צילום: AFP)

ברזיל, אשר משחקת בטורניר ללא ניימאר שעודד מהיציע (נראה מאוכזב מהיכולת של חבריו), נחלצה מספיגה מביכה בדקה ה-66. האקוודורי מילר בולניוס העביר מסירת רוחב, השוער אליסון שמט בשלומיאלית לתוך שערו, אבל למזלו ולמזלם של הברזילאים הקוון הרים את הדגל וטען שבולאניוס עבר את הקו לפני שמסר.

 

מהעבר השני התקרב לוקאס לכיבוש שער, אבל נגח (83) מתוך הרחבה החוצה. משחקי בית 2 נפתחו לפנות בוקר במשחק בו ניצחה פרו 0:1 את האיטי. חוסה פאולו גררו כבש את השער היחיד במשחק בנגיחה בדקה ה-61.

 

ניצל מספיגה מביכה. אליסון (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ניצל מספיגה מביכה. אליסון(צילום: רויטרס)

 

מאמן נבחרת ברזיל, דונגה, הגיב: "רצינו לנצח ובשביל זה צריך להבקיע שערים. ניסינו לעשות משולשים, אבל זה לא הלך לנו כל הזמן. אנחנו צריכים להשתפר". על השער של אקוודור שנפסל: "השחקנים שעמדו קרוב אמרו לי שהכדור יצא".

 

חוסה פאולו גררו ושחקני פרו חוגגים על חשבון האיטי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
חוסה פאולו גררו ושחקני פרו חוגגים על חשבון האיטי(צילום: רויטרס)

 

בבית 1: פרגוואי וקוסטה ריקה סיימו בתיקו 0:0. הפרגוואי פאולו דה סילבה היה קרוב לכיבוש כשנגח מקרוב החוצה בדקה ה-18. בתוספת הזמן הורחק קנדל ווטסון מקוסטה ריקה בעקבות עבירה מכוערת מאחור על נלסון האדו ואלדס. פטריק פמברטון עמד בשער ה"טיקוס", החסרים בטורניר את קיילור נבאס הפצוע. קולומביה, שניצחה 0:2 את ארצות הברית במשחק הפתיחה, מוליכה את הטבלה.  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
וויליאן מול ג'פרסון מונטרו
צילום: AP
מומלצים