שתף קטע נבחר

מקסיקו ניצחה 1:3 את אורוגוואי במשחק סוער

קופה אמריקה: הנבחרת ממרכז היבשת פתחה ברגל ימין במשחק בו נשלפו שני כרטיסים אדומים ונזרקו חפצים על שחקני המפסידה שחסרה את לואיס סוארס הפצוע. ההמנון הצ'יליאני נוגן במקום זה של אורוגוואי. ונצואלה ניצחה 0:1 את ג'מייקה

טעות בהמנון, חפצים שנזרקו מהיציע, שני כרטיסים אדומים, ארבעה שערים ושלוש נקודות למקסיקו. הרבה אקשן היה הלילה (אור לשני) ב-1:3 של מקסיקו על אורוגוואי בקופה אמריקה.

 

עוד לפני שריקת הפתיחה, האמריקאים שדווקא ידועים בפדנטיות שלהם התבלבלו וניגנו את ההמנון הצ'יליאני במקום ההמנון של אורוגוואי. ארבע דקות מפתיחת המשחק הגיע תורו של אלבארו פריירה מאורוגוואי להתבלבל כשנגח לשער שלו שער עצמי. בדקה ה-45 הצרות של אורוגוואי רק הפכו לחמורות יותר כשמתיאס וצ'ינו ראה את הכרטיס הצהוב השני והורחק.

רפא מארקס חוגג את השער שלו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
רפא מארקס חוגג את השער שלו(צילום: רויטרס)

 

קבאני מעוצבן (צילום: AFP) (צילום: AFP)
קבאני מעוצבן(צילום: AFP)

 

במחצית השנייה נראה היה שדברים הולכים לפתע בכיוון של אורוגוואי שחסרה את לואיס סוארס הפצוע. בדקה ה-73, אנדרס גווארדאדו הורחק בכרטיס צהוב שני ואיזן את מספר השחקנים על

 כר הדשא. אורוגוואי זכתה בכדור חופשי אותו הגביה קרלוס סאנצ'ס מצוין לדייגו גודין שמתוך הרחבה נגח פנימה והשווה. האוהדים המקסיקנים ליוו את חגיגות השער של אורוגוואי בהשלכת חפצים לכר הדשא. מקסיקו סירבה לוותר על שלוש הנקודות ובדקה ה-85 רפא מארקס הוותיק קבע בבעיטה מתוך הרחבה לפינה הקרובה 1:2. אורוגוואי התפרקה לחתיכות ושתי דקות בתוך תוספת הזמן הקטור הררה קבע את תוצאת המשחק.

 

במשחק הנוסף בבית 3 ניצחה ונצואלה 0:1 את ג'מייקה. ג'וזף מרטינס כבש את שער הניצחון בדקה ה-15 אחרי מהלך קבוצתי יפה. שמונה דקות מאוחר יותר רודולף אוסטין הג'מייקני הורחק בכרטיס אדום אחרי תיקול מסוכן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
נבחרת מקסיקו חוגגת
צילום: AFP
מומלצים