שתף קטע נבחר

לראשונה אחרי 30 שנה: אבבא הופיעו יחד

המעריצים בהלם: חברי להקת אבבא הופיעו על במה אחת בשיר משותף במהלך ערב גאלה שציין יובל לתחילת פעולתם של המייסדים. "זה היה פשוט מדהים, מאוד נוסטלגי" אמרה אנני פריד לינגסטד

זה סוף סוף קרה: ארבעת חברי להקת אבבא הופיעו יחדיו על במה אחת - לראשונה זה 30 שנה. ביורן אולבאוס, אנייטה פלטסקוג, אנני פריד לינגסטד ובני אנדרסון ביצעו יחדיו שיר אמש (ב') במופע פרטי שנערך בשטוקהולם שבשבדיה, לציון 50 שנה למפגש בין אולבאוס לאנדרסון, שהוליד את הלהקה.

 

האיחוד המפתיע שתועד באינסטגרם
האיחוד המפתיע שתועד באינסטגרם

 

 

ראשית עלו זוג הגברים על הבמה ולאחר מכן הצטרפו גם פלטסקוג ולינגסטד. הם דיברו יחד על שנות היצירה המשותפת וקריירה שהפכה אותם ללהקה השוודית המצליחה בהיסטוריה ולתופעה עולמית. מאוחר יותר ביצעו חברי הלהקה גם את השיר "Me and I" מתוך האלבום "Super Truper" שיצא ב-1980. "זה היה פשוט מדהים, מאוד נוסטלגי" אמרה אנני פריד לינגסטד ל-Expressen השבדי.

 

סיבוב ההופעות האחרון של הלהקה התקיים ב-1982 ומאז לא שרו על אותה הבמה. למרות אינספור שמועות וספקולציות לאורך השנים. ארבעת חברי הלהקה סירבו לא פעם לבקשות ממפיקים לאחד את הלהקה ולצאת לסיבוב הופעות, וזאת למרות לא מעט כסף שהוצע להם כדי שיפיעו ביחד, כמו בימים הטובים.

 

אף שלא ששרו יחד עשרות שנים, חברי הלהקה נראים מדי כמה שנים באירועים, כאשר בכל פעם הופעתם מעוררת מחדש את הציפיות לגבי סיבוב הופעות. הפעם האחרונה בה שהו ארבעתם באולם אחד, היתה בינואר האחרון, בחנוכת המסעדה של חבר הלהקה ביורן אולבאוס. ב-2008 "התאחדה" הלהקה פעם נוספת בבכורת המחזמר "Mama Mia" שנכתב בהשראת מיטב השירים של הרביעייה. בכל הנוגע לחזרה לפעילות אמנותית, כך נראה, אנחנו יכולים להמשיך לחכות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
אבבא. התאחדו לרגע
צילום: EPA
לאתר ההטבות
מומלצים