שתף קטע נבחר

רכש ראשון: רומאריו פירס סגר בבני יהודה

שחקנה של מכבי חיפה שהיה מבוקש על הכוונת אריק בנאדו, יחתום לשנתיים בקבוצה. זו תהיה קבוצתו השלישית בארץ אחרי ששיחק במכבי נתניה במשך עונה וחצי. יונתן כהן חתם, דוד בובליל מונה למאמן הכושר

בני יהודה ממשיכה במתיחת הפנים לקראת העונה הבאה. אחרי העברת הבעלות לברק אברמוב ומינויו של אריק בנאדו למאמן הקבוצה, היום (ג') הודיעה הקבוצה על שחקן החיזוק הראשון שיצטרף לשורותיה.

 

מדובר ברומאריו פירס, הקשר הברזילאי של מכבי חיפה שסיכם לשנתיים במועדון, כפי שפורסם לראשונה ב"ידיעות האחרונות" וב-ynet ספורט. פירס היה על הכוונת של אריק בנאדו והוא לחץ להחתימו. הברזילאי שיחק אצל רוני לוי כשהיה מאמן מכבי נתניה והוא זה שהביא אותו בחלון ההעברות למכבי חיפה. בחודשיים האחרונים הוא בלט בקבוצה, אולם חיפה החליטה לשחרר אותו.

 

רומאריו פירס מול אליניב ברדה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
רומאריו פירס מול אליניב ברדה(צילום: עוז מועלם)

 

כמו כן, בבני יהודה רוצים למכור את החלוץ גיל יצחק שנתן עונה מצויינת במכבי שעריים. מאז שהגיע אליה במהלך העונה שעברה, הוא הספיק לכבוש 12 שערים (מקום שלישי בכובשים בליגה א') והיה מהגורמים העיקרים לעליה. גיל יצחק: "זה לא תלוי בי היכן אשחק בעונה הבאה. ברור שההעדפה שלי היא להמשיך במכבי שעריים אבל זה תלוי בבני יהודה".

 

עוד נודע כי איצטדיון המושבה יהיה באופן רשמי הבית של בני יהודה בעונה הבאה, זאת בעקבות השיפוצים בבלומפילד. לתפקיד מאמן הכושר של הקבוצה מונה דוד בובליל ובנוסף, בקבוצה חתם יונתן כהן, חלוץ בית"ר ת"א/רמלה.  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
רומריו פירס
צילום: עוז מועלם
מומלצים