שתף קטע נבחר

אמזון תשקיע בהודו 5 מיליארד דולר

מנכ"ל חברת הענק ג'ף בזוס הודיע על הגדלת ההשקעה ב-3 מיליארד דולר נוספים: "הודו היא השוק בעל הצמיחה המהירה ביותר עבור אמזון", אמר בזוס

מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס הודיע אתמול (ג') על הגדלת ההשקעה של החברה בהודו ב-3 מיליארד דולר נוספים, מה שמביא את ההתחייבות של החברה להשקעה במדינה ל-5 מיליארד דולר. בזוס, אמר באירוע בוושינגטון בנוכחות ראש ממשלת הודו נארנדרה מודי, כי הודו היא השוק בעל הצמיחה המהירה ביותר עבור אמזון.

 

"אני יכול להבטיח כי זו רק ההתחלה וכמו שאנחנו אומרים באמזון, זה רק היום בראשון", אמר בזוס, אשר הוסיף כי ההשקעות יעזרו לסטארט-אפים בהודו ויגדילו את התפקיד של המדינה בתור מרכז חדשנות ויזמות טכנולוגית.

 

לדבריו של בזוס, אמזון תפתח בהודו אזור שירותי רשת בענן (Web Services Cloud Region) השנה וכי המדינה תהפוך בקרוב לביתו של המרכז הגדולה ביותר של החברה לפיתוח והנדסת תוכנה מחוץ לארצות הברית, אשר מוקם בעיר היידראבאד.

 

לדברי בזוס, אמזון בנתה עד כה 21 מרכזי מימוש עם יותר מ-5 מיליון רגל מרובעת של שטחי אחסון. לדבריו החיבור של החברה עם חברת הדואר של הודו אפשר לחברה להגיע לכל מיקודי הדואר במדינה אשר יכולים לקבל שירות. הוא הוסיף כי המרכז בהיידראבד ייצר משרות והזדמנויות פיתוח קריירה לאלפי אנשים ומספר "משמעותי" של משרות ייווצרו בהמשך הדרך בעקבות פיתוח שירותי הענן של אמזון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים