שתף קטע נבחר

מתנקשת רצחה 14 - והיא רק בת 22

יורי פטריסיה סאנצ'ס המכונה "לה דיאבלה" (הַשֵּׁדָה) נחשבת לאישה המסוכנת ביותר בקולומביה. היא רצחה עבור אחד מקרטלי הסמים העוצמתיים ביותר לפחות 14 בני אדם, בהם שבעה שוטרים. כעת היא נעצרה

 

משטרת קולומביה הצליחה השבוע, לאחר מאמצים ממושכים, ללכוד את הרוצחת האכזרית המכונה "לה דיאבלה" (הַשֵּׁדָה), שככל הנראה רצחה 14 בני אדם עבור אחד הקרטלים העוצמתיים במדינה – וזאת עוד לפני שחגגה 23.

 

יורי פטריסיה סאנצ'ס היא הרוצחת השכירה המבוקשת ביותר בקולומביה, המקושרת לקרטל הסמים "אוסוגה", ונחשבה האישה המסוכנת ביותר במדינה. היא נעצרה מוקדם יותר השבוע בעיר מונטריה שבצפון המדינה, וסרטון המעצר שלה, שבו נקראים בפניה זכויותיה, הופצו במהרה בכלי תקשורת במדינה.

בחולצת בטן ורודה. מעצרה של הרוצחת המסוכנת ביותר בקולומביה ()
בחולצת בטן ורודה. מעצרה של הרוצחת המסוכנת ביותר בקולומביה
 

"השדה" נחשדת בין היתר בביצוע רצח תמורת כסף, איסוף ומתן מידע למטרות סחיטה של קורבנות, והחבאת כלי נשק שישמו לפשעים. בין 14 קורבנות הרצח המיוחסים לה – שבעה הם שוטרים. על פי החשד, היא יצרה לעצמה את המוניטין המפחיד לאחר שהשתתפה בשורה ארוכה של מלחמות רחוב – ותפסה את תשומת לבם של מנהיגי הקרטלים החזקים ביותר.

 

היא הצטרפה במהרה לכנופיית "דוס קובראס", שהיא חלק מקרטל "אוסוגה". הקרטל, הידוע גם בשם "לוס אורבנרוס" (העירוניים) הוא ארגון צבאי למחצה עם יותר מ-3,000 חברים, עם זרועות גם בפרו, ארגנטינה, ברזיל, הונדורס וספרד.

 

"האישה הצעירה הזו, בת 22 בלבד, יודעת את כל האמת על הפשעים שבוצעו דרומית לקורדובה נגד גורמי ביטחון ובני נוער שסירבו להצטרף לארגוני סחר בסמים", אמר בכיר במשטרה המקומית, רודריגו גונסלס הררה, לכלי תקשורת במדינה. "כמו כן היא אחראית לאספקת מידע חסוי על תושבים, אנשי עסקים וחקלאים שניתן להפוך אותם לקורבנות הבאים לסחיטות של הקרטל".

 

מצוד עיקש נערך עדיין אחר מנהיג קרטל "אוסוגה", דאירו אנטוניו אוסוגה דיוויד, המוכר כ"עתניאל", וארה"ב אף הציעה פרס של 5 מיליון דולר על מידע שיוביל לתפיסתו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צברה מוניטין במלחמות רחוב. "השדה"
מומלצים