שתף קטע נבחר

צביקה ליבר מעוניין לרכוש את מכבי נתניה

יו"ר לשעבר של קבוצת הכדורסל ברק נתניה הביע נכונות לקחת את קבוצת הכדורגל לידיו: "כאוהד מושבע חשוב לי להצעיד את הקבוצה קדימה"

מעטפות המכרז על רכישת מכבי נתניה צפויות אמנם להיפתח רק מחר (ג') אבל כבר עתה נודע כי צביקה ליבר, יושב הראש לשעבר של קבוצת הכדורסל ברק נתניה, הביע את רצונו לרכוש את המועדון.

 

בהצעה שהגיש ליבר נכתב בין היתר: "לאחר בדיקות רבות שערכתי בשבועות האחרונים, החלטתי להגיש הצעה לרכישת מועדון מכבי נתניה היקר לליבי. כאוהד מושבע מהיום בו אני זוכר את עצמי, וכתושב העיר, חשוב לי להצעיד את הקבוצה קדימה מהמקום בו היא נמצאת כיום. כידוע לכולנו אין מדובר בסיטואציה קלה ופשוטה לאור החובות הרבים והבעיות הרבות בתוך ומסביב הקבוצה".

 

ליבר הוסיף: "אין ספק כי השארת ניהול הקבוצה במתכונת הנוכחית על ידי הנאמנה הוא אסון לקבוצה וגודע את החלום להחזיר אותה לימיה הגדולים ולעתיד טוב יותר. כמו כן, יש בי את היכולות לקחת את מכבי נתניה ולהצעיד אותה למקום טוב הרבה יותר מהמקום בו המועדון נמצא כיום, ולהעניק לרבבות האוהדים תקווה חדשה לעתיד איכותי יותר".

 

עו"ד ליזה חדש שמונתה על ידי בית המשפט המחוזי לנאמנה של הקבוצה כבר נפגשה עם ליבר ועל פי חוקי המכרז פרסה בפניו את נתוני המועדון כולל את מינויו של המאמן סלובודאן דראפיץ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים