שתף קטע נבחר

עטר למכבי ת"א, בן הרוש ואזולאי לחיפה

מסתמן טרייד בין סגנית האלופה לירוקים. גם דן אייבינדר חזק על הכוונת של רוני לוי. קהת מתרחק לאחר שדרש חצי מיליון דולר לעונה. רוני לוי ערך השתלמות באיטליה

במכבי חיפה יסכימו לטרייד עם מכבי ת"א לפיו אלירן עטר יעבור לצהובים רק בתנאי שיקבלו אליהם את עומרי בן הרוש ושלומי אזולאי. הירוקים בשלב זה לא דוחפים לעזיבה של עטר, אך מאוד רוצים מגן איכותי על חשבונו של טאלב טאווטחה שלא ימשיך.

 

רוני לוי ממשיך ללחוץ על הבאתו של דן אייבינדר שהאופציה עליו ממושה ע"י בית"ר ירושלים, ויענקל'ה שחר עשוי לפנות לאלי טביב בניסיון להעבירו לכרמל במידה ואזולאי לא יגיע.

 

עטר. יחזור לצהוב? (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
עטר. יחזור לצהוב?(צילום: אורן אהרוני)

 

בנוסף, רועי קהת מתרחק מאוד מחיפה. הקשר דרש חצי מיליון דולר לעונה והירוקים לא מוכנים לשלם את הסכום הזה. בחיפה ממתינים לראות אם ולדימיר סטויקוביץ' שהתחתן בסופ"ש בסרביה ימצא קבוצה. במועדון לא יעמדו בדרכו.

 

בתוך כך, חיפה תפתח מחר באימונים לא רשמיים כאשר מספר שחקנים, וביניהם: דקל קינן, נטע לביא, שובל גוזלן, מארק ואליינטה, ולדימיר סטויקוביץ' ולודוביק אוברניאק, שוחררו ויצטרפו לאימונים ביום ראשון הבא. בקבוצה החליטו לתת לזרים ולשחקני הנבחרות מנוחה של מספר ימים על מנת שיגיעו רעננים לפתיחת האימונים.

 

 
הרכש החדש שהגיע מבית"ר ירושלים, ניקיטה רוקאביציה, העניק ראיון ראשון לאתר הרשמי של המועדון ואמר בין היתר: "הרגשה מדהימה להצטרף, מדובר בקהל הטוב בישראל. האצטדיון תמיד מלא ורועש ובשביל זה משחקים כדורגל".
 
אלירן עטר, ג'אבבר עטטא וגליינור פלט המחלימים מפציעות יצטרפו בהתאם לקצב החלמתם לאימוני הקבוצה שיפתחו מחר.
 

רוני לוי ערך השתלמות באיטליה

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, ערך בשבוע שעבר השתלמות בת שלושה ימים באיטליה, שם היה אורחם של רוברטו סאסי, ראש מערך האימונים ומדעי הספורט של יובנטוס ובנו פיליפו, מנהל האקדמיה של מונאקו הצרפתית. את הביקור והסיור תיאם הספורט דירקטור של מכבי חיפה, תור כריסטיאן קרלסן.

 

רוברטו סאסי הכיר את רוני לוי עוד מימיו כמאמן סטיוואה בוקרשט. ההשתלמות עסקה בכושר גופני, בהיבטים של המשחק ובהתמודדות עם שיקום מפציעות.

 

רוני לוי אמר: "השתלמות חשובה מאוד. חשוב להחליף דעות ותובנות עם אנשים שהם בכירים מאוד בענף. למדתי לא מעט. ניישם לא מעט דברים במכבי חיפה".

 


פורסם לראשונה 14/06/2016 09:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אלירן עטר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים